Luboš Bárta: Public relations
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
Jak vybíráme doporučené nabídky
Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.
Nejlevnější
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one".
Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům.
Publikace: Vzpoura andělů - Brigitte Melzer. Strážný anděl Akashiel opravdu neměl nejlepší den. Nešťastnou náhodou málem způsobil smrt dívky Ráchel, nad kterou měl bdít. Avšak ani pro Ráchel není od oné chvíle nic jako dřív. Pronásledují ji neznámé postavy, její kocour umí najednou mluvit a na zahradě se objeví bytost s černými křídly. Aniž by to tušil, uvedl Akashiel do pohybu události, které mají rozhodnout věčný boj mezi dobrem a zlem – a Ráchel vězí přesně uprostřed. Ačkoliv zrovna netouží bavit se s andělem, který ji málem připravil o život, je Akashiel tím jediným, kdo jí ještě může pomoci. A to, že oba začnou pociťovat vzájemnou náklonnost, celou věc zkomplikuje ještě víc. Andělé si totiž s lidmi nemají co začínat... Publikace: Vzpoura andělů - Brigitte Melzer. Se zkušenostmi z mnoha zemí několika kontinentů přináší autor ve své nové knize ucelený pohled na víno z jiného úhlu, než bývá zvykem: zabývá se vínem jako oborem, který vedle výroby vína musí cílevědomě budovat vztahy se svými veřejnostmi, vytvářet a předkládat jim příběhy vín a podporovat jejich oblibu a pozici na trhu. Kniha učí, jak budovat dobré jméno firmy, jak komunikovat její hodnoty, jak jednat s médii, agenturami, zaměstnanci, investory, co dělat, když se něco nepovede, jak si získat a ...