LR Health & Beauty Pseudonym Eau de Parfum 50 ml
LR Health & Beauty Pseudonym Eau de Parfum 50 ml

LR Health & Beauty Pseudonym Eau de Parfum 50 ml

Květinová, ovocná, smyslná Jemná zdrženlivost se proměňuje v sebevědomou smyslnost. Pseudonym je okouzlující díky své tajuplné kompozici z broskve, něžného leknínu, líbivé fialky a santalového dřeva. Použití: Parfém Pseudonym nanášejte dle potřeby na pulzující části těla, to znamená krk, dekolt, vnitřní část zápěstí či loktů, podkolenní jamky a vnitřní části stehen. Také čerstvě umyté, vlhké vlasy jsou ideálním nosičem vůně. Ingredients: Alcohol…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: LR Health & Beauty Pseudonym Eau de Parfum 50 ml
Výrobce: LR Health & Beauty
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Květinová, ovocná, smyslná Jemná zdrženlivost se proměňuje v sebevědomou smyslnost. Pseudonym je okouzlující díky své tajuplné kompozici z broskve, něžného leknínu, líbivé fialky a santalového dřeva. Použití: Parfém Pseudonym nanášejte dle potřeby na pulzující části těla, to znamená krk, dekolt, vnitřní část zápěstí či loktů, podkolenní jamky a vnitřní části stehen. Také čerstvě umyté, vlhké vlasy jsou ideálním nosičem vůně. Ingredients: Alcohol denat., Parfum (Fragrance), Aqua (Water), Benzyl Salicylate, Hydroxyisohexyl 3-Cycolehexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Benzoate, Citronellol, Limonene, Linalool, Isoegugenol, Tris(tetramethylhydroxypiperidinol) Citrate, Ci 17200 (Red 33), CI 19140 (Yellow 5) Pseudonym Rose je moderní jarní varianta našeho nejprodávanějšího parfému. Ovocně květinová vůně růže a konvalinky je spolu s letně svěžím grapefruitem a maracujou ztělesněním ,,La vie en rose" - veselého a bezstarostného života. Elegantní ambra a dřevité akcenty patří k osvědčené klasice, která skvěle završuje tuto kompozici.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.