Mezera
Mezera

Mezera

od 940 Kč
Mezera - Mladé umění v Česku (1990- 2014) - Lindaurová Lenka a kolektiv. Tato kniha mapuje současné české vizuální umění od roku 1990 do roku 2014 na pozadí doby, která radikálně změnila způsob života naší společnosti a v níž jsme poprvé dostali šanci skutečně vstoupit do světového kontextu. Publikace vznikla k výročí 25. ročníku české prestižní Ceny Jindřicha Chalupeckého pro mladé umělce do 35 let, není však její historií – všichni její…
Eshop.knihydobrovsky.cz
Skladem
990 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Mezera
Minimální cena: 940 Kč
Maximální cena: 990 Kč
Ušetříte až: 50 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Mezera - Mladé umění v Česku (1990- 2014) - Lindaurová Lenka a kolektiv. Tato kniha mapuje současné české vizuální umění od roku 1990 do roku 2014 na pozadí doby, která radikálně změnila způsob života naší společnosti a v níž jsme poprvé dostali šanci skutečně vstoupit do světového kontextu. Publikace vznikla k výročí 25. ročníku české prestižní Ceny Jindřicha Chalupeckého pro mladé umělce do 35 let, není však její historií – všichni její dosavadní laureáti, finalisté a držitelé čestných cen vytvářejí určitý rámec knihy, která se pokouší ve zkratce nabídnout současné umění v kontextu posledních pětadvaceti let. Je rozdělena do pětiletých období. Každá pětiletka obsahuje, jak odbornější a insiderské informace, tak události, které zasáhly celou společnost a ovlivnily její následné směřování. Každá etapa je zachycena prostřednictvím „kroniky“ doby, v níž se objevují různé události na české výtvarné scéně orámované politickou a ekonomickou situací. Tyto mozaiky a úryvky z dobového tisku tvoří jakousi síť pro spoustu mezer, z nichž některé kniha zviditelňuje. Mezera - Mladé umění v Česku (1990- 2014) - Lindaurová Lenka a kolektiv od nakladatelství Alberta Plus v kategorii za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.