LEGO Star Wars Bitva na planetě Scarif 75171

Přehrávej si fascinující scény ze senzačního filmu Star Wars: Rogue One při své misi k získání přísně tajných plánů na stavbu vesmírné stanice Hvězda smrti z opevněného bunkru na pláži na planetě Scarif. Tato sada plná různých funkcí obsahuje tajnou skrýš na zbraně, výbušné panely na podlaze, posuvné dveře bunkru s funkcí zamykání, kontrolní panel, otevírací oranžovou bednu a přísně tajné plány na stavbu vesmírné stanice Impéria Hvězdy smrti. …
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Mohlo by vás také zajímat

Lego Nejlevnější lego Levné lego

Název produktu: LEGO Star Wars Bitva na planetě Scarif 75171

Vlastnosti

Na ovládání:
Ne

• Přehrávej si fascinující scény ze senzačního filmu Star Wars: Rogue One při své misi k získání přísně tajných plánů na stavbu vesmírné stanice Hvězda smrti z opevněného bunkru na pláži na planetě Scarif. Tato sada plná různých funkcí obsahuje tajnou skrýš na zbraně, výbušné panely na podlaze, posuvné dveře bunkru s funkcí zamykání, kontrolní panel, otevírací oranžovou bednu a přísně tajné plány na stavbu vesmírné stanice Impéria Hvězdy smrti.
  • Součástí sady jsou čtyři minifigurek: Jyn Erso, Cassian Andor a dva Stormtroopeři z planety Scarif.
Parametry:
  • Doporučený věk: 8-14
  • Počet dílků: 419
Stavebnice Lego podporuje zručnost a rozvíjí tvořivost a fantazii vašeho dítěte. V porovnání s jinými stavebnicemi zaručuje Lego stavebnice pevnost, stálobarevnost a přesnost rozměrů - jednoduché sestavení a rozebírání. Věřte, že tato hračka vydrží beze změny celé generace. LEGO® Star Wars™ Bitva na planetěScarifPopis:Vydej se na odvážnou misi, jejímž úkolem je najít v bunkru na plážipřísně tajné plány vesmírné stanice Hvězda smrti. Odkryj tajnou skrýšse zbraněmi, vyhni se panelům vybuchující podlahy, a potom sklop věž, abysmohl odemknout dveře bunkru. Povede se ti najít plány a uniknout z planetyScarif ještě před tím, než tě chytí?To záleží na tobě. Zaútoč na bunkr na pláži a vezmi plány na stavbuHvězdy smrti v sadě, která obsahuje výbušnou podlahu s panely, posuvné azamykatelné dveře bunkru, skrýš na zbraně, otevírací oranžovou bednu ačtyři minifigurky. Přehrávej si fascinující scény ze senzačního filmuStar Wars: Rogue One při své misi k získání přísně tajných plánů nastavbu vesmírné stanice Hvězda smrti z opevněného bunkru na pláži naplanetě Scarif.Tato sada plná různých funkcí obsahuje tajnou skrýš na zbraně,výbušné panely na podlaze, posuvné dveře bunkru s funkcí zamykání,kontrolní panel, otevírací oranžovou bednu a přísně tajné plány nastavbu vesmírné stanice Impéria Hvězdy smrti. Tato sada zároveň obsahuječtyři minifigurky.Rozměr balení a specifikace:Součástí sady jsou čtyři minifigurek: Jyn Erso, Cassian Andor a dvaStormtroopeři z planety Scarif.Obsahuje tajnou skrýš na zbraně, výbušné panely na podlaze, posuvnédveře bunkru s funkcí zamykání, kontrolní panel, oranžovou bednu a tajnéplány na stavbu vesmírné stanice Hvězda smrti.Otáčej rukojeťmi a odkryj tajnou skrýš na zbraně.Propliž se kolem výbušných panelů na podlaze.Převrhni věž a odemkni tak posuvné dveře bunkru.Popadni plány a uteč i s tím největším tajemstvím Impéria!Mezi zbraněmi najdeš čtyři blastery a dva speciální blastery.Mezi doplňky najdeš elektro-dalekohled a tři tepelné rozbušky.Přehrávej si napínavé scény ze senzačního filmu Star Wars:Rogue One.Tato sada nabízí zážitek z hraní a stavění vhodný pro děti od8 do 14 let.Měří přes 10 cm na výšku, 25 cm na šířku a 22 cm dohloubky. Stavebnice 419 dílků, doporučený věk 8-14 let. Pro všechny fanoušky ságy Star Wars přináší LEGO speciální řadu se všemi postavami, zbraněmi a stroji. Přeneste s