LEADER FOX STATE
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
nový model 2016ŠPIČKOVÉ dámské crossové kolo LEADER FOX STATE LADY v modelové kolekci 2016.Sportovní střih tohoto modelu nabízí netradiční cyklistické zážitky a potěšení z jízdy v terénu i mimo něj.Krosové kolo určené nejen pro sportovní hobby jezdkyně, ale svou oblibu samozřejmě nalezne i na delších výletech s rodinami a přáteli.Leader Fox STATE LADY je složené na hliníkovém rámu DURAL 6061Osazeno 9-rychlostními komponety SHIMANO ALIVIO M4000- o komfort jízdy v rozbitém terénu se stará u tohoto modelu VZDUCHOVÁ odpružená vidlice RST VIVA AIR se zdvihem 60mm a se zamykáním z korunky vidlice (pro možnost uzamčení při jízdě do kopců mimo terén)- hydraulické KOTOUČOVÉ brzdy TEKTRO VELA HD-T290 pro bezpečné jízdy v náročném terénu- jistotu dodají kvalitní ráfky českého výrobce REMERX DRAGON LINE DISC zapletené s náboji SHIMANO M475- komfortní a špičkové pláště SCHWALBE Tyrago 40-622 pro dobrý záběr a komfort při jízdě v terénu- za zmínku stojí i ostatní komponenty - řidítka, sedlovka, představec nesou označení EXE RACE- řazení je pomocí řadících páček umístěných na řidítkách SHIMANO ALIVIO 3X9 SLM4000- přehazovačka SHIMANO ALIVIO 9 SPEED se postará o přesnost a spolehlivost- dokonalost výbavy tohoto modelu podtrhují špičkové kliky SHIMANO ALIVO HOLLOWTECH II M4060( středová osa nepatří ke středovému složení, ale je pevnou součástí klik) Všechny modely značky Leader Fox se montují v České republice,v montážní hale v Českých Budějovicích.Krosové kolo díky většímu průměru kol,upravené geometrii a vzpřímenějšímu posedu, je nejen rychlé, ale především komfortní. Barevná varianta : černá lesklá/modráHmotnost : 14KgNosnost 120kgKrosové kolo je ideální pro cykloturistiku.Kola průměru 28 palců a středně široké pláště nabídnou milovníkům svižné jízdy dostatek výkonu na asfaltu, ale zároveň díky přednímu odpružení i komfort na polních cestách nebo lesních pěšinách. Jelikož je kros zaměřený hlavně na rychlejší jízdu, jsou zde použity převodníky s větším počtem zubů, aby jezdec nemusel šlapat tak vysokou frekvencí.