Ladislav Kopecký: Prezentace v marketingových komunikacích
Ladislav Kopecký: Prezentace v marketingových komunikacích

Ladislav Kopecký: Prezentace v marketingových komunikacích

od 216 Kč
Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes veškerý dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k velkým ironiím dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější.Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. A právě prezentace není ničím jiným než jedním z mnoha nástrojů osobní…
Grada.cz
Doprava zdarma Skladem
216 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Ladislav Kopecký: Prezentace v marketingových komunikacích
Minimální cena: 216 Kč
Maximální cena: 216 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes veškerý dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k velkým ironiím dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější.Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. A právě prezentace není ničím jiným než jedním z mnoha nástrojů osobní marketingové komunikace. Stává se každodenním chlebem, a to nejen v marketingu. Bez schopnosti prezentovat se dnes neobejde téměř nikdo. Kniha obsahuje základní definice prezentačních dovedností z hlediska talentu, disciplíny a technik. Přináší systém plánování a organizace prezentace, analyzuje cílovou skupinu, pro kterou je obsah prezentace určen, doporučuje prezentační nástroje a pomůcky, technologie přípravy. Uvádí přehled základních stylových přístupů, nedostatků a chyb, a nezapomíná ani na virtuální prezentace, jako je telefon, video, we b či e-mail. Z obsahu1. Úvod2. Historie - prababička Rétorika3. Talent, stres a nervy3.1 První krok k redukci stresu3.2 Co je důležité pro zvládnutí nervů?3.3 Fyzické symptomy nervozity a strachu3.4 Další proti stresová opatření3.5 Špatná rada3.6 Nervozita jako příležitost4. Cíl prezentace4.1 Čeho chceme dosáhnout4.2 Další základní otázky4.2.1 Komu to chceme říci? - Publikum jako cílová skupina4.2.2 "Číst publikum"4.3 Prospěch a přínos5. Příprava, model a osnova prezentace5.1 Průzkum5.1.1 Web5.2 Příprava - filtrace dat a tvůrčí proces5.3 Model prezentace5.4 Osnova5.4.1 Ukázka jednotlivých částí osnovy rozvinuté do přednášky5.4.2 Kdy zpracovat osnovu prezentace?5.5 Podpůrný stavební materiál5.5.1 Humor6. Styl a tvorba prezentace6.1 Styl prezentace6.2 Tvorba prezentace6.2.1 Úvod6.2.2 Přechod6.2.3 Hlavní část6.2.4 Závěr6.2.5 Otázky a odpovědi7. Vizuální pomůcky, prezentační technika a prostor7.1 Zpětná projekce7.2 Flip chart7.3 Projekce diapozitivů 35mm7.4 Počítačová prezentace7.5 Tištěné materiály7.6 Předměty7.7 Shrnutí kladů a záporů při využití jednotlivých vizuálních pomůcek7.8 Prezentační prostor8. Jak to říci?8.1 Hlas8.2 Mikrofon8.3 "Řeč těla"8.3.1 Držení těla8.3.2 Gesta8.3.3 Výraz tváře8.3.4 Oční kontakt8.4 Pódium a řečnický pult8.5 Číst nebo nečíst?8.6 Co na sebe?8.7 Neverbální komunikace v globálním prostředí8.8 Závěrem této kapitoly9. Virtuální prezentace9.1 Telefon, video, web, e-mail9.1.1 Telefonkonference9.1.2 Videokonference9.1.3 Webkonference9.1.4 E-mail9.2 Technologie a rozpočty9.3 Příprava virtuální prezentace9.4 Integrovaný virtuální přístup k prezentaci9.4.1 Přepsané dějiny9.4.2 Integrovaný prezentační přístup9.4.3 Týmová práce a individuální styl10. PowerPoint a úloha vizualizace10.1 PowerPoint10.2 Úloha vizualizace a grafiky10.2.1 Střed pozornosti10.2.2 Méně je více10.2.3 Psychologie vnímání10.2.4 Základní grafické elementy10.2.5 Text10.2.6 Numerická grafika10.3 Ukázka prezentací11. Specifika různých druhů prezentací11.1 Různé publikum - různé prez

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.