La Roche-Posay Hydraphase UV Intense Legere, denní pleťový krém SPF20 50 ml
La Roche-Posay Hydraphase UV Intense Legere, denní pleťový krém SPF20 50 ml

La Roche-Posay Hydraphase UV Intense Legere, denní pleťový krém SPF20 50 ml

Pleťový krém unisex, denní, typ pleti: citlivá, normální a suchá, účinek: hydratační,vyživující a spf faktor, 50 ml .  Luxusní rehydratační péče La Roche-Posay pro perfektně jemnou a hladkou pleť. Dokonale hydratuje a chrání pokožku před UVA a UVB zářením díky filtračnímu systému Mexoryl XL. Luxusní rehydratační péče La Roche-Posay pro perfektně jemnou a hladkou pleť. Dokonale hydratuje a chrání pokožku před UVA a UVB zářením díky filtračnímu…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: La Roche-Posay Hydraphase UV Intense Legere, denní pleťový krém SPF20 50 ml
Výrobce: LA ROCHE-POSAY
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Pleťový krém unisex, denní, typ pleti: citlivá, normální a suchá, účinek: hydratační,vyživující a spf faktor, 50 ml .  Luxusní rehydratační péče La Roche-Posay pro perfektně jemnou a hladkou pleť. Dokonale hydratuje a chrání pokožku před UVA a UVB zářením díky filtračnímu systému Mexoryl XL. Luxusní rehydratační péče La Roche-Posay pro perfektně jemnou a hladkou pleť. Dokonale hydratuje a chrání pokožku před UVA a UVB zářením díky filtračnímu systému Mexoryl XL. Termální voda společně s obsaženým glycerinem pečuje o suchou pleť. Tento vyživující přípravek tak viditelně obnovuje pružnost pokožky. Hýčkejte svou pleť a dopřejte jí potřebnou péči s La Roche-Posay.Klíčové vlastnosti: Hloubková rehydratační péče pro normální, smíšenou a suchou pleťChrání před UVA a UVB škodlivým zářenímUV faktor 20 SPFTrvalá a intenzivní hydrataceZjemňuje pleťObsahuje hydratační glycerin a hydrofixační hyaluronát sodnýLehká nemastná a jemná emulzeDermatologicky testováno na citlivé pleti. 

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.