Kuchyňský nůž WÜSTHOF
Kuchyňský nůž WÜSTHOF

Kuchyňský nůž WÜSTHOF

Nůž kuchařský Classic Ikon, 16 cm, dárkové balení - Wüsthof Dreizack Solingen Nůž je ergonomicky vytvořen ve spolupráci s profesionálními kuchaři. Materiál: Chrom-molybden-vanadiová ocel Kolekce nožů Classic Ikon se pyšní elegantním vzhledem a skvělou výkonností. Nůž je vykován z jednoho kusu oceli při teplotě 1 800°C a následně vytvrzen na 58° Rockwella. Rukojeť je v černém provedení, trojitě nýtovaná a vyrobena z vysoce nárazuvzdorného…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Kuchyňský nůž WÜSTHOF
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Nůž kuchařský Classic Ikon, 16 cm, dárkové balení - Wüsthof Dreizack Solingen Nůž je ergonomicky vytvořen ve spolupráci s profesionálními kuchaři. Materiál: Chrom-molybden-vanadiová ocel Kolekce nožů Classic Ikon se pyšní elegantním vzhledem a skvělou výkonností. Nůž je vykován z jednoho kusu oceli při teplotě 1 800°C a následně vytvrzen na 58° Rockwella. Rukojeť je v černém provedení, trojitě nýtovaná a vyrobena z vysoce nárazuvzdorného syntetického materiálu Polyoxymethylenu. Polyoxymethylen má těsnější molekulární strukturu a odolává tak vyblednutí a změně barvy. Nůž je dokonale vyvážen a poskytuje ochranu prstů. Technologie PEtec - WÜSTHOF Precision Edge poskytuje dlouhodobou extrémní ostrost. Doporučujeme výhradně ruční mytí. Rozměry: Délka čepele: 16 cm HISTORIE RODINNÉ FIRMY Historie této rodinné značky sahá až do roku 1814, kdy Johann Abraham Wüsthof založil svou továrnu na nůžky, ocelárnu a železárnu. Díky vyučení jeho synů a neutichajícího uznání se firma postupně rozvíjela a sklízela úspěch nejen v Evropě. Obchod vzkvétal, a tak byla vybudována továrna Trident Work na ulici Kronprinzenstrasse v Solingenu, kde je stále i dnes sídlo firmy. Byl sem zakoupen parní pohon, výroba byla rozšířena a byla podána patentová přihláška na ikonické logo trojzubce. Byl to až neskutečný úspěch, kdyby jej nepřerušila první a druhá světová válka. Podnik se musel přizpůsobit požadavkům válečného hospodářství a po skončení druhé světové války byl Solingen v troskách. Trident Works však byla těsně ušetřena, proto také mohla být záhy obnovena opět výroba nůžek, nožů a příborů. OD REYKJAVÍKU PO KAPSKÉ MĚSTO I dnes společnost Wüsthof provozují potomci Johanna Abrahama Wüsthofa, značka se stala jedním z nejprogresivnějších výrobců nožů na světě. Nože se ze Solingenu vyvážejí do 80 zemí světa, od Reykjavíku po Kapské Město, od Tokia po San Francisco. Právem tak mohou být hrdi na své dědictví, tradici a bohaté zkušenosti, za kterými se mohou ohlížet. VÝROBA ŘEMESLNÁ ZRUČNOST ZAMĚSTNANCŮ I tak je stále mnoho lidí překvapeno, že i po 200 letech zůstává společnost Wüsthof čistě v rukou jedné rodiny. Stejně tak je netypický fakt, že po celou dobu zůstává produkce výhradně ve městě vzniku, Solingenu. Ačkoli výroba v ostatních mezinárodních lokalitách může být levnější, ve Wüsthofu jsou důležitější dlouhodobé vize a správný přístup. Proměnit kus oceli Wüsthof, která obsahuje speciální směs chromu, vanadu, molybdenu a nerezové oceli, na kvalitní nůž trvá přesně 40 kroků. Pro těžké a nanometrově přesné práce používá společnost nejmodernější robotiku a lasery. Pokud je však potřeba řemeslnou zručnost, dobrý zrak, intuici a zkušenosti, spoléhá se na více než 400 zaměstnanců. CÍL SPOLEČNOSTI WÜSTHOF Cíl společnosti je nabízet labužníkům, kuchařským nadšencům a profesionálním kuchařům po celém světě kvalitní nože, které po dlouhou dobu zůstanou ostré a přitom krásné, funkční a dokonale vyvážené. Nože Wüsthof poskytují jedinečný zážitek v každé fázi přípravy jídla. Společně s více než 400 zaměstnanci vyvíjí a vyrábí nože nejen klasické, ale také inovativní svým designem, použitým materiálem i zpracováním. Cíl do příštích 200 let je tedy stále stejně jasný, držet se této cesty, ať se stane cokoli. Cesta k Trident Works ve městě čepelí, Solingenu.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.