Koss UR/29
Koss UR/29

Koss UR/29

od 1 199 Kč
UR29 Frekvenční rozsah 18-20 000 Hz Uzavřené, koženkou potažené náušníky pro basy a izolaci od okolního hluku Robustní provedení vhodné pro D.J.’s Skládací konstrukce pro snadný transport 6,3 mm a 3,5 mm konektor pro použití v domácích i přenosných přístrojích Délka přívodního kabelu je 2,5 m Technické parametry Frekvenční rozsah:18 - 20 000 Hz Impedance:100 Ohm Citlivost:101 dB SPL/1mW Kabel (koncovka):Přímý, délka kabelu 2,5 m (průměr 3,5 mm) …
T.S.BOHEMIA a.s.
Doprava zdarma Skladem
1 199 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Koss UR/29
Výrobce: KOSS
Minimální cena: 1 199 Kč
Maximální cena: 1 364 Kč
Ušetříte až: 165 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Vlastnosti

Typ:
Impedance: 100 Ohm
Svítící:
Ne
S mikrofonem:
Ne
S rádiem:
Ne
S aktivním potlačením hluku (ANC):
Ne
S Dolby Atmos:
Ne
Do vody:
Ne
S MP3 přehrávačem:
Ne
S vibracemi:
Ne
Pro děti:
Ne

Popis produktu

UR29 Frekvenční rozsah 18-20 000 Hz Uzavřené, koženkou potažené náušníky pro basy a izolaci od okolního hluku Robustní provedení vhodné pro D.J.’s Skládací konstrukce pro snadný transport 6,3 mm a 3,5 mm konektor pro použití v domácích i přenosných přístrojích Délka přívodního kabelu je 2,5 m Technické parametry Frekvenční rozsah:18 - 20 000 Hz Impedance:100 Ohm Citlivost:101 dB SPL/1mW Kabel (koncovka):Přímý, délka kabelu 2,5 m (průměr 3,5 mm) Typ: Typ: Sluchátka Vybavení: Redukce šumu aktivní (ANC): ne Dálkový ovládač: ne Skládací design: ano Integrovaný mikrofón: ne Vlastnosti: Komfort: Over Ear Frekvenční pásmo (Hz): 18 - 20000 Impedance (ohm): 100 Připojení: Všeobecné: Princip přenosu: Kabel Barva: černá / stříbrná Upozornění: Typický představitel střední třídy domácích sluchátek. Měkké uzavřené náušníky s koženkou. Regulace hlasitosti na kabelu. Sluchátka je možné složit pro snažší transport. Lze dokoupit ochranný obal "Case A". • mušle uzavřené •doživotní záruka

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.