Matematika pro 4. ročník ZŠ - 3. díl
Matematika pro 4. ročník ZŠ - 3. díl

Matematika pro 4. ročník ZŠ - 3. díl

od 54 Kč
Učebnice pro vzdělávací obor Matematika a její aplikace. od 1. září 2013 se podle upraveného RVP ZV přesouvá počáteční učivo o zlomcích a desetinných číslech z 6. ročníku na 1. stupeň ZŠ. Rádi bychom Vás upozornili, že toto učivo je součástí stávajících učebnic matematiky ALTER. Až dosud bylo označeno jako rozšiřující, nyní se stává učivem základním. Vlastnosti základních početních úkonů, užívaní závorek, zlomky, sčítání zlomků se stejným…
Dobre-knihy.cz
Za dopravu 57 Kč Skladem
81 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Matematika pro 4. ročník ZŠ - 3. díl
Minimální cena: 54 Kč
Maximální cena: 82 Kč
Ušetříte až: 28 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Učebnice pro vzdělávací obor Matematika a její aplikace. od 1. září 2013 se podle upraveného RVP ZV přesouvá počáteční učivo o zlomcích a desetinných číslech z 6. ročníku na 1. stupeň ZŠ. Rádi bychom Vás upozornili, že toto učivo je součástí stávajících učebnic matematiky ALTER. Až dosud bylo označeno jako rozšiřující, nyní se stává učivem základním. Vlastnosti základních početních úkonů, užívaní závorek, zlomky, sčítání zlomků se stejným jmenovatelem. Geometrie: konstrukční úlohy, obsah čtverce a obdelníku ve čtvercové síti, jednotky obsahu, síť kvádru a krychle, povrch kvádru (krychle) součtem obsahu stěn. Matematika pro 4. ročník ZŠ 3. díl - kolektiv autorů. Předkládá velmi názorný výklad zlomků a jejich užití. Tomu slouží i kartonová příloha se čtvercovou sítí a zlomkovým počitadlem. Rovněž učivo geometrie se opírá o názor. Konstrukční úlohy, obsah čtverce a obdélníku ve čtvercové síti, jednotky obsahu, síť kvádru a krychle, povrch kvádru (krychle) součtem obsahů stěn. Matematika pro 4. ročník ZŠ 3. díl - kolektiv autorů od nakladatelství v kategorii za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.