Akustika hudebních prostorů 3. v České republice/ Acoustics of Music Spaces in the Czech Republic 3
Akustika hudebních prostorů 3. v České republice/ Acoustics of Music Spaces in the Czech Republic 3

Akustika hudebních prostorů 3. v České republice/ Acoustics of Music Spaces in the Czech Republic 3

od 291 Kč
Akustika hudebních prostorů 3. v České republice/ Acoustics of Music Spaces in the Czech Republic 3 - kolektiv autorů. Odborné i laické hudební veřejnosti se dostává do rukou třetí díl přehledu akustických vlastností hudebních prostorů v České republice. Potřetí jsou jednotnou metodikou dokumentovány akustické vlastnosti prostorů známých jak hudebním umělcům a jejich posluchačům, tak i tvůrcům hudebních nahrávek. Uvedené údaje budou bezpochyby…
Martinus.cz
Za dopravu 89 Kč 3 dny
291 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Akustika hudebních prostorů 3. v České republice/ Acoustics of Music Spaces in the Czech Republic 3
Minimální cena: 291 Kč
Maximální cena: 291 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Akustika hudebních prostorů 3. v České republice/ Acoustics of Music Spaces in the Czech Republic 3 - kolektiv autorů. Odborné i laické hudební veřejnosti se dostává do rukou třetí díl přehledu akustických vlastností hudebních prostorů v České republice. Potřetí jsou jednotnou metodikou dokumentovány akustické vlastnosti prostorů známých jak hudebním umělcům a jejich posluchačům, tak i tvůrcům hudebních nahrávek. Uvedené údaje budou bezpochyby užitečné také majitelům či provozovatelům těchto prostorů. Publikace představuje jeden z konkrétních výstupů výzkumné spolupráce HAMU a firmy Soning Praha a.s. na poli prostorové akustiky. Dvoujazyčná česko-anglická verze. Akustika hudebních prostorů 3. v České republice/ Acoustics of Music Spaces in the Czech Republic 3 - kolektiv autorů od nakladatelství v kategorii | | Architektura za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.