Klarstein Reinraum 2G
Klarstein Reinraum 2G

Klarstein Reinraum 2G

od 4 009 Kč
Čisté prostředí vytváří pocit pohody a komfortu. Zejména tam, kde se zdržují děti a domácí zvířata, je čistota nezbytná, ale v měkkých vláknech koberců se toho skrývá více, než co je na první pohled vidět. Kombinovaný vysavač Klarstein Reinraum 2G je nejvhodnějším všestranným zařízením, když jde o čištění textilií nebo hladkých povrchů. Vysávání prachu, mokré vysávání nebo tepování - všechny tyto funkce naleznete v jediném zařízení. S výkonem…
Klarstein.cz
Doprava zdarma Skladem
4 009 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Klarstein Reinraum 2G
Výrobce: klarstein
Minimální cena: 4 009 Kč
Maximální cena: 4 009 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Čisté prostředí vytváří pocit pohody a komfortu. Zejména tam, kde se zdržují děti a domácí zvířata, je čistota nezbytná, ale v měkkých vláknech koberců se toho skrývá více, než co je na první pohled vidět. Kombinovaný vysavač Klarstein Reinraum 2G je nejvhodnějším všestranným zařízením, když jde o čištění textilií nebo hladkých povrchů. Vysávání prachu, mokré vysávání nebo tepování - všechny tyto funkce naleznete v jediném zařízení. S výkonem 1250 W vysává průmyslový vysavač od společnosti Klarstein do své 20ti litrové nádrže prach, špínu nebo špinavou vodu. Kapacita umožňuje čištění větších ploch bez nutnosti přerušení práce. O dosažení maximálního výkonu a životnosti se stará tlakové čerpadlo, potažené teflonem. Intenzivní čištění koberců lze dosáhnout tryskou kombinovaného vysavače Klarstein pro tepování. Pomocí tlaku se nastříká čisticí prostředek a proniká hluboko do vláken koberce. Naplavená špinavá voda je přímo odčerpána a neroztírá se po povrchu. Když se dosáhne maximální kapacita, plovákový ventil zabrání dalšímu sání. S vysavačem Klarstein Reinraum 2G je čištění rychlé a jednoduché, pro maximální čistotu na všech površích.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.