KEY Publishing Etika v podnikové strategii, 3. vydání - Rolný Ivo
KEY Publishing Etika v podnikové strategii, 3. vydání - Rolný Ivo

KEY Publishing Etika v podnikové strategii, 3. vydání - Rolný Ivo

od 263 Kč
Publikace: Etika v podnikové strategii, 3. vydání - Rolný Ivo. Kniha Etika v podnikové strategii nese příznačný podtitul Metodologické postupy integrace etiky do podnikové strategie. Obsahuje teoretická východiska a uceleně uspořádanou řadu praktických kroků v rámci podnikové strategie, které jsou předpokladem dlouhodobě úspěšného podnikání. Nastolením a dodržováním zásad podnikatelské etiky v rámci podniku totiž můžeme výrazně snižit náklady a…
Martinus.cz
Za dopravu 89 Kč 5 dní
263 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: KEY Publishing Etika v podnikové strategii, 3. vydání - Rolný Ivo
Minimální cena: 263 Kč
Maximální cena: 263 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Etika v podnikové strategii, 3. vydání - Rolný Ivo. Kniha Etika v podnikové strategii nese příznačný podtitul Metodologické postupy integrace etiky do podnikové strategie. Obsahuje teoretická východiska a uceleně uspořádanou řadu praktických kroků v rámci podnikové strategie, které jsou předpokladem dlouhodobě úspěšného podnikání. Nastolením a dodržováním zásad podnikatelské etiky v rámci podniku totiž můžeme výrazně snižit náklady a ztráty, zvýšit efektivitu komunikace a tim i produktivitu práce. Z dlouhodobého hlediska získáme tzv. nehmotná aktiva, která mají konkrétní ekonomické výstupy. Etické chování podniku se tak stává praktickou komparativní výhodou na trhu. Pokud chtějí být naše podniky trvale úspěšné v konkurenci ostatních a to i na zahraničních trzích, je systematická integrace etiky do jejich strategických plánů nutností. Publikace: Etika v podnikové strategii, 3. vydání - Rolný Ivo. Autor knihy Ivo Rolný, Vydavatelstvo Key publishing, 2008. Kniha Etika v podnikové strategii nese přízn

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.