KEY Publishing Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním...
KEY Publishing Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním...

KEY Publishing Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním...

od 182 Kč
Publikace: Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu - Marek Záboj;Ida Vajčnerová;Aleš Peprný. Publikace je zaměřena na využití strategických aliancí v oblasti maloobchodu a cestovním ruchu. Zvláště jde o možnosti zvyšování konkurenceschopnosti malých a středních podniků formou vertikální kooperace ve výše uvedených odvětvích. V první části knihy je čtenář uveden do problematiky jak strategických aliancí, tak do tzv.…
Martinus.cz
Za dopravu 89 Kč 5 dní
182 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: KEY Publishing Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním...
Minimální cena: 182 Kč
Maximální cena: 182 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu - Marek Záboj;Ida Vajčnerová;Aleš Peprný. Publikace je zaměřena na využití strategických aliancí v oblasti maloobchodu a cestovním ruchu. Zvláště jde o možnosti zvyšování konkurenceschopnosti malých a středních podniků formou vertikální kooperace ve výše uvedených odvětvích. V první části knihy je čtenář uveden do problematiky jak strategických aliancí, tak do tzv. nezávislého obchodu, který zde reprezentují české obchodní firmy snažící se zlepšit svoji tržní pozici a konkurovat nadnárodním obchodním řetězcům. Jedna z dalších kapitol se věnuje specifikům malých a středních podniků včetně zpracování metodiky a modelu hodnocení jejich úspěšnosti. V následující části je rozebráno postavení nezávislých nákupních aliancí na českém trhu, provedena predikce pro některé z nich a navržen model strategické aliance. Toto seskupení by pak mělo přinést především výhodnější vyjednávací pozici, a tím i příznivější obchodní podmínky při jednání s dodavatelskými firmami. V poslední kapitole je problematika strategických aliancí aplikována do oblasti cestovního ruchu na principech destinačního managementu. Publikace: Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu - Marek Záboj;Ida Vajčnerová;Aleš Peprný. Kniha,2011

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.