Keltské mandaly
Keltské mandaly

Keltské mandaly

od 217 Kč
Síla vzájemně propletených smyček je jedním z mála zjevených tajemství, která po sobě Keltové zanechali, než zmizeli v šeru dávnověku. Vymalujte si tyto mandaly a prožijte mystiku tohoto starého národa ve svém nitru. Nechte se okouzlit bohatstvím magických forem starých keltských mandal. Síla vzájemně propletených smyček je jedním z mála zjevených tajemství, která po sobě Keltové zanechali, než zmizeli v šeru dávnověku. Vymalujte si tyto mandaly…
Alza.cz
Skladem
217 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Keltské mandaly
Minimální cena: 217 Kč
Maximální cena: 259 Kč
Ušetříte až: 42 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Síla vzájemně propletených smyček je jedním z mála zjevených tajemství, která po sobě Keltové zanechali, než zmizeli v šeru dávnověku. Vymalujte si tyto mandaly a prožijte mystiku tohoto starého národa ve svém nitru. Nechte se okouzlit bohatstvím magických forem starých keltských mandal. Síla vzájemně propletených smyček je jedním z mála zjevených tajemství, která po sobě Keltové zanechali, než zmizeli v šeru dávnověku. Vymalujte si tyto mandaly a prožijte mystiku tohoto starého národa ve svém nitru. Mandala se díky svému jedinečnému koncentrickému tvaru nabízí jako ideální předloha pro meditaci i nezkušeným, nervózním a stresovaným lidem. Akt malování přitom proces meditace i vlastního poznání jedinečným způsobem posiluje. Důležité je pouze využít široké palety barev, která posytne dostatek prostoru pro vaši fantazii – jaké si zvolíte, je čistě na vás. Během vybarvování mandal budete postupně vnímat, jak se vám zklidňuje dýchání. Pokud se do této tvůrčí meditace skutečně ponoříte a zcela se uvolníte, spočinete sami v sobě. A až učiníte poslední tah, budete se cítit jako znovuzrození… Autor: Klaus Holitzka Popis: 31 mandal, brožovaná vazba, rozměr 296 × 209 mm Nakladatelství: Fontána 2002

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.