Václav Havel, Karel Vrána: Poslání a pokušení slova
Václav Havel, Karel Vrána: Poslání a pokušení slova

Václav Havel, Karel Vrána: Poslání a pokušení slova

od 118 Kč
Publikace: Poslání a pokušení slova - Václav Havel;Karel Vrána. Název Poslání a pokušení slova spojuje tituly dvou příbuzných esejí. První je úvaha Poslání a pokušení spisovatele, kterou Karel Vrána poprvé publikoval v roce 1977 v exilu. Druhou je Slovo o slovu, jež Václav Havel koncipoval jako projev k udělení Mírové ceny německých knihkupců v roce 1989 a které několik měsíců před listopadovými událostmi kolovalo v českém samizdatu. Autoři…
Dobre-knihy.cz
Za dopravu 57 Kč Skladem
125 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Václav Havel, Karel Vrána: Poslání a pokušení slova
Minimální cena: 118 Kč
Maximální cena: 149 Kč
Ušetříte až: 31 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Poslání a pokušení slova - Václav Havel;Karel Vrána. Název Poslání a pokušení slova spojuje tituly dvou příbuzných esejí. První je úvaha Poslání a pokušení spisovatele, kterou Karel Vrána poprvé publikoval v roce 1977 v exilu. Druhou je Slovo o slovu, jež Václav Havel koncipoval jako projev k udělení Mírové ceny německých knihkupců v roce 1989 a které několik měsíců před listopadovými událostmi kolovalo v českém samizdatu. Autoři uvažují o dvojznačné moci lidského slova, které lze užít tvořivě k dobru člověka, ale také k jeho manipulaci a zkáze. Obě eseje se doplňují v myšlenkách o vztahu slova k moci a k pravdě. Společná otázka obou textů by mohla znít: "Jak dochází vlastně k tomu, že slovo ztratí svůj vztah ke skutečnosti a tím se zkazí?" Publikace: Poslání a pokušení slova - Václav Havel;Karel Vrána. Název Poslání a pokušení slova spojuje tituly dvou příbuzných esejí z pera Karla Vrány a Václava Havla. , Druh sortimentu : Kniha, Poslání a pokušení slova, Jazyk : Čeština, Počet stran : neuvedeno

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.