Karel Rais, Lea Kubíčková: Řízení změn ve firmách a jiných organizacích
Karel Rais, Lea Kubíčková: Řízení změn ve firmách a jiných organizacích

Karel Rais, Lea Kubíčková: Řízení změn ve firmách a jiných organizacích

od 180 Kč
Anotace Změna je událost, která za život každé firmy či jiné organizace proběhne mnohokrát. Změnové procesy mají přitom určitá pravidla a zákonitosti, jejichž porušení může přinést více či méně negativní důsledky do života firmy. Cílem této publikace je čtenáře seznámit se základními principy řízení změn ve firmě (tzv. change management) tak, aby byla konkrétní změna uskutečněna úspěšně. Provedení změny v organizační struktuře, ve firemní…
Grada.cz
Doprava zdarma Skladem
180 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Karel Rais, Lea Kubíčková: Řízení změn ve firmách a jiných organizacích
Minimální cena: 180 Kč
Maximální cena: 180 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Anotace Změna je událost, která za život každé firmy či jiné organizace proběhne mnohokrát. Změnové procesy mají přitom určitá pravidla a zákonitosti, jejichž porušení může přinést více či méně negativní důsledky do života firmy. Cílem této publikace je čtenáře seznámit se základními principy řízení změn ve firmě (tzv. change management) tak, aby byla konkrétní změna uskutečněna úspěšně. Provedení změny v organizační struktuře, ve firemní strategii nebo v informačních systémech má určitá shodná pravidla, a proto se v knize seznámíte nejprve se změnou obecně a poté s praktickými příklady změn ve firmách, i změn v jiných organizacích. Kniha je určená manažerům, popřípadě majitelům firem všech velikostí, ať už se jedná o mikropodnik, středně velkou firmu či nadnárodní korporaci, a to ve všech fázích jejich životního cyklu. Dále je určena manažerům v nekomerční sféře, např. na univerzitách, ve zdravotnických zařízeních, kulturních organizacích atd., pro které je znalost říze ní procesu změny také důležitá, neboť pak mohou efektivně využít potenciál instituce, kde změna probíhá a minimalizovat možná rizika se změnou spojená. Z obsahu O autorovi 9 Řekli o knize 11 Předmluva 13 1 Procesní řízení organizace 15 1.1 Kořeny a historie vývoje procesního řízení 18 Potřeba změny 20 Orientace na procesy jako řešení problémů růstu 23 Krize reengineeringu 25 Druhá generace přístupů k procesním změnám 26 2 Koncepce procesně řízené organizace 29 2.1 Základní obsahová struktura a infrastruktury organizace 29 2.2 Postup konstrukce procesně řízené organizace 33 Modely 34 Postup návrhu 41 Závěrečná poznámka 53 2.3 Role služeb v konstrukci a vývoji organizace 54 Služba a její význam pro procesní systém 54 SLA (Service Level Agreement) 56 2.4 Strategické řízení versus business procesy 61 Balanced Scorecard a strategické mapy 62 Strategické činnosti z pohledu business procesů organizace 66 3 Informační modelování organizací 69 3.1 Principy informačního modelování organizace 70 Modelování 70 Abstrakce 73 Tři architektury 76 3.2 Dvakrát dvě dimenze informačního modelu 79 Objekty versus procesy 80 Globální versus detailní pohled 84 Metamodel business systému 87 3.3 Modelování objektů 88 Model systému objektů a diagram tříd 94 Životní cyklus třídy objektů a diagram stavů 101 3.4 Modelování procesů 104 Modelování systému procesů a Eriksson-Penkerova notace 107 Modelování průběhu procesu a diagram procesu 112 3.5 Konsistence modelů 121 Kritéria konsistence - správnost a úplnost modelů 123 Příklad provázání procesů s třídami objektů a klíčová role událostí 131 Strukturální konsistence 134 4 Zavádění procesního řízení do organizace 139 4.1 Projekty procesních změn 139 Obsah projektu procesní změny 139 Kritické faktory projektu procesní změny 141 Sponsorství vrcholovým vedením 142 Strategické zaměření 142 Případová studie změny 143 Dobrá metodika 143 Řízení změny 144 Liniové vlastnictví 144 Budování týmu 145 Shrnutí - kritické náležitosti projektu procesní změny 146 Zásady vedení projektu procesní změny 148 4.2 Proces proměny organizace 149 Vlastnosti procesně řízené organizace 150 Typy procesních změn 157 Zrání organizace ke změně 160 4.3 Procesní audit 164 Faktory zralosti 165 Použití modelu zralosti 173 5 Informační systém procesně řízené organizace 177 5.1 Informační infrastruktura business procesů 177 5.2 Funkčnost informačního sy

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.