Proč už neplatí tradiční marketing
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Publikace: Proč už neplatí tradiční marketing - Dominique Turpin;John Walsh;Jean-Pierre Jeannet;Sean Meehan;Adrian Ryans;Kamran Kashani;Jacquez Horovitz. Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje. Proto se právě tato publikace zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, nabízí čerstvé myšlenky inspirované moderními řešeními v marketingu služeb, v marketingu rozhodování. Ukazuje, jak se vytváří přidané hodnoty v organizacích, které usilují o uspokojení a udržení si zákazníka. Publikace je určena: - marketingovým manažerům, kteří se chtějí seznámit s novými trendy a tím, jak je co nejlépe zúročit v praxi - studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, kteří by měli mít jako budoucí profesionálové přehled o tom, kam směřuje moderní marketing Dozvíte se: - jak funguje marketing hodnotových řetězců - proč se bránit proti komoditizaci a jak při obraně využít přidanou hodnotu - co je typické pro marketing služeb, jak jeho odlišnosti respektovat v praxi - které „P“ chybí v marketingovém mixu - že můžete tvarovat trhy a tím mimo jiné ovlivňovat vlastní ziskovost - jaké nové nástroje při vytváření cenotvorby existují a jak mohou marketing manažerovi pomoci - že organizace firmy velice úzce souvisí s marketingem a jak to udělat, aby byla firma co nejflexibilněji orientována na potřeby zákazníka ad. Publikace: Proč už neplatí tradiční marketing - Dominique Turpin;John Walsh;Jean-Pierre Jeannet;Sean Meehan;Adrian Ryans;Kamran Kashani;Jacquez Horovitz. Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační cenovou politiku. Nabízí čerstvé myšlenky, inspirované inovativními řešeními o marketingu služeb, marketingu rozhodování a o vytváření hodnot v organizacích usilujících o uspokojení a udržení si zákazníka.
Recenze
Podobné Učebnice/Odborná literatura
Nejoblíbenější výrobci
- Učebnice/Odborná literatura Oxford University Press
- Učebnice/Odborná literatura Grada
- Učebnice/Odborná literatura Wolters Kluwer
- Učebnice/Odborná literatura Klett
- Učebnice/Odborná literatura Fraus
- Učebnice/Odborná literatura STU
- Učebnice/Odborná literatura Lingea
- Učebnice/Odborná literatura Ikar
- Učebnice/Odborná literatura Penguin
- Učebnice/Odborná literatura ACADEMIA
- Učebnice/Odborná literatura Fontána
- Učebnice/Odborná literatura CPress
- Učebnice/Odborná literatura TRITON
- Učebnice/Odborná literatura INFOA