Proč už neplatí tradiční marketing
Proč už neplatí tradiční marketing

Proč už neplatí tradiční marketing

od 210 Kč
Publikace: Proč už neplatí tradiční marketing - Dominique Turpin;John Walsh;Jean-Pierre Jeannet;Sean Meehan;Adrian Ryans;Kamran Kashani;Jacquez Horovitz. Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje. Proto se právě tato publikace zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací,…
Hubatá černoška
Za dopravu 139 Kč Skladem
210 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Proč už neplatí tradiční marketing
Minimální cena: 210 Kč
Maximální cena: 210 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Proč už neplatí tradiční marketing - Dominique Turpin;John Walsh;Jean-Pierre Jeannet;Sean Meehan;Adrian Ryans;Kamran Kashani;Jacquez Horovitz. Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje. Proto se právě tato publikace zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, nabízí čerstvé myšlenky inspirované moderními řešeními v marketingu služeb, v marketingu rozhodování. Ukazuje, jak se vytváří přidané hodnoty v organizacích, které usilují o uspokojení a udržení si zákazníka. Publikace je určena: - marketingovým manažerům, kteří se chtějí seznámit s novými trendy a tím, jak je co nejlépe zúročit v praxi - studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, kteří by měli mít jako budoucí profesionálové přehled o tom, kam směřuje moderní marketing Dozvíte se: - jak funguje marketing hodnotových řetězců - proč se bránit proti komoditizaci a jak při obraně využít přidanou hodnotu - co je typické pro marketing služeb, jak jeho odlišnosti respektovat v praxi - které „P“ chybí v marketingovém mixu - že můžete tvarovat trhy a tím mimo jiné ovlivňovat vlastní ziskovost - jaké nové nástroje při vytváření cenotvorby existují a jak mohou marketing manažerovi pomoci - že organizace firmy velice úzce souvisí s marketingem a jak to udělat, aby byla firma co nejflexibilněji orientována na potřeby zákazníka ad. Publikace: Proč už neplatí tradiční marketing - Dominique Turpin;John Walsh;Jean-Pierre Jeannet;Sean Meehan;Adrian Ryans;Kamran Kashani;Jacquez Horovitz. Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační cenovou politiku. Nabízí čerstvé myšlenky, inspirované inovativními řešeními o marketingu služeb, marketingu rozhodování a o vytváření hodnot v organizacích usilujících o uspokojení a udržení si zákazníka.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.