Eric Schmidt, Jonathan Rosenberg: Jak funguje Google
Eric Schmidt, Jonathan Rosenberg: Jak funguje Google

Eric Schmidt, Jonathan Rosenberg: Jak funguje Google

od 59 Kč
PŘEDPRODEJ 25% KNIHY! ZBYTEK SI MŮŽETE STÁHNOUT 10.6.2015! Pohled do nitra světoznámé firmy očima jejích vedoucích představitelů. Kdo jsou „chytří kreativci“? Vaši rodiče se mýlili – nepořádnost je ctnost. Legrace musí být. Vyžeňte ničemy a přilákejte primadony. Představte si nepředstavitelné.Eric Schmidt a Jonathan Rosenberg nastoupili do společnosti Google před více než deseti lety jako zkušení řídící pracovníci technologických firem. Google…
Alza.cz
Skladem
59 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Eric Schmidt, Jonathan Rosenberg: Jak funguje Google
Minimální cena: 59 Kč
Maximální cena: 59 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

PŘEDPRODEJ 25% KNIHY! ZBYTEK SI MŮŽETE STÁHNOUT 10.6.2015! Pohled do nitra světoznámé firmy očima jejích vedoucích představitelů. Kdo jsou „chytří kreativci“? Vaši rodiče se mýlili – nepořádnost je ctnost. Legrace musí být. Vyžeňte ničemy a přilákejte primadony. Představte si nepředstavitelné.Eric Schmidt a Jonathan Rosenberg nastoupili do společnosti Google před více než deseti lety jako zkušení řídící pracovníci technologických firem. Google byl již tehdy proslulý tím, že dělal věci jinak a odrážel vizionářské – a často protichůdné – principy svých zakladatelů Larryho Page a Sergeje Bryna. Oba si uvědomili, že pokud chtějí uspět, musí změnit své chápání toho, jak funguje management a byznys. Jak funguje Google je zábavná a strhující kniha plná lekcí, které se Eric a Jonathan naučili při budování firmy. Vysvětlují, jak technologie přesunula rovnováhu sil od firem ke spotřebitelům a že jediným způsobem, jak v tomto neustále se měnícím prostředí uspět, je vytvářet vysoce kvalitní produkty a přitáhnout nový typ mnohostranných zaměstnanců, kterým přezdívají „chytří kreativci“. Na tématech jako firemní kultura, strategie, talent, rozhodovací proces, komunikace, inovace či řešení problémů autoři ilustrují manažerská pravidla bezpočtem anekdot a historek zevnitř Googlu, z nichž mnohé se na veřejnost dostávají vůbec poprvé. Poučná a vtipná kniha o firmě, která proslula svou „jinakostí“. Vymýšlení technologických novinek a jejich uvádění na trh nemusí být tak nudné, jak se leckomu může zdát. * Eric Schmidt nastoupil do společnosti Google v roce 2001 a pomáhal při jejím rozvoji z rozjíždějící se firmičky v Silicon Valley po globálního lídra v oblasti technologií. V letech 2001 až 2011 v ní působil jako výkonný ředitel (CEO), od roku 2011 pak jako výkonný předseda, jenž má na starosti vnější záležitosti jako budování partnerství a širších obchodních vztahů. Vystudovaný elektroinženýr a počítačový odborník před nástupem do Googlu pracoval ve vedoucích pozicích firem Novell a Sun Microsystems. Je také filantrop, jenž se skrze rodinnou nadaci zaměřuje na klimatické změny, včetně podpory studia mořského života, na vzdělání, zejména průkopnický výzkum a technologie v přírodních vědách i technických oborech. Jonathan Rosenberg se poprvé setkal s Larrym Pagem a Sergejem Brynem v roce 2000, o dva roky později přijal (napotřetí) nabídku zaměstnání v jejich firmě. Působil v ní do roku 2011 v pozici viceprezidenta produktového oddělení a dohlížel na návrh, vývoj a rozvoj produktů pro spotřebitele, inzerenty a partnery. Pomáhal vyvíjet postupy přijímání zaměstnanců a zavádět firemní komunikační a marketingové postupy. Dnes působí jako poradce výkonného ředitele společnosti Larryho Page.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.