John Virapen: Nežádoucí účinek: SMRT
John Virapen: Nežádoucí účinek: SMRT

John Virapen: Nežádoucí účinek: SMRT

Nežádoucí účinek: Smrt - John Virapen. Tato kniha vypráví pravdivý příběh o korupci, podplácení a podvodech. Napsal ji bývalý ředitel farmaceutického koncernu. Dr. John Virapen, který zná interní praktiky a postupy používané ve farmaceutických gigantech. Součástí knihy je DVD se záznamem vystoupení Johna Virapena na mezinárodní konferenci AZK v roce 2009 s českými titulky. DVD je samostatně neprodejné. Nežádoucí účinek: Smrt - John Virapen od…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: John Virapen: Nežádoucí účinek: SMRT
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Nežádoucí účinek: Smrt - John Virapen. Tato kniha vypráví pravdivý příběh o korupci, podplácení a podvodech. Napsal ji bývalý ředitel farmaceutického koncernu. Dr. John Virapen, který zná interní praktiky a postupy používané ve farmaceutických gigantech. Součástí knihy je DVD se záznamem vystoupení Johna Virapena na mezinárodní konferenci AZK v roce 2009 s českými titulky. DVD je samostatně neprodejné. Nežádoucí účinek: Smrt - John Virapen od nakladatelství SLOVART PRINT, s. r. o. v kategorii Politologie za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz John Virapen. Nežádoucí účinek: smrt je pravdivý příběh o korupci, podplácení a podvodech. Napsal ho Dr. John Virapen, významná osobnost z farmaceutické branže, která praktiky a dění ve farmaceutických gigantech zná zevnitř. Za 35 let svého mezinárodního působení (povětšinou v postavení ředitele Eli Lilly & Company ve Švédsku) odpovídal za marketing několika léčiv. Všechna měla nežádoucí účinky. John Virapen vyšel s pravdou ven a předkládá vám knihu plnou šokujících tajemství, o kterých jste se vlastně nik John VirapenPřiznání bývalého ředitele velké farmaceutické společnostiSlovart PrintKniha, čeština, 256 stran

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.