Jiří Vaverka, Kolektiv: Nové kostely a kaple z konce 20. století v České republice
Jiří Vaverka, Kolektiv: Nové kostely a kaple z konce 20. století v České republice

Jiří Vaverka, Kolektiv: Nové kostely a kaple z konce 20. století v České republice

Publikace: Nové kostely a kaple z konce 20. století v České republice - kolektiv;Jiří Vaverka. Období komunistické totality bylo dobou nivelizace architektonické produkce a jejích žánrů. V účelové koncepci nebyl prostor pro architekturu duchovního zaměření. Proto byl vývoj sakrální architektury u nás téměř zastaven. Až se změnou režimu se kostelní stavby staly opětovně běžným typem architektonického repertoiru. Autoři této obsáhlé publikace…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jiří Vaverka, Kolektiv: Nové kostely a kaple z konce 20. století v České republice
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Nové kostely a kaple z konce 20. století v České republice - kolektiv;Jiří Vaverka. Období komunistické totality bylo dobou nivelizace architektonické produkce a jejích žánrů. V účelové koncepci nebyl prostor pro architekturu duchovního zaměření. Proto byl vývoj sakrální architektury u nás téměř zastaven. Až se změnou režimu se kostelní stavby staly opětovně běžným typem architektonického repertoiru. Autoři této obsáhlé publikace nejen představují tyto stavby s bohatým ilustrujícím materiálem, ale pokouší se je zařadit do kontextu světové sakrální architektury a jejích trendů. Publikace: Nové kostely a kaple z konce 20. století v České republice - kolektiv;Jiří Vaverka. Nové kostely a kaple z konce 20. století v České republice - Jiří Vaverka; Zdeněk Bureš z kategorie Knihy | Odborná literatura | Umění a Architektura | Architektura od Karmelitánské nakladatelství naleznete ne e-shopu KnihyDobrovsky.cz! Rozsáhlý průvodce novodobou českou církevní architektura.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.