Jiří Vaněk: Estetika v proměnách prožitků
Jiří Vaněk: Estetika v proměnách prožitků

Jiří Vaněk: Estetika v proměnách prožitků

od 497 Kč
Publikace: Estetika v proměnách prožitků - Cesty, propasti a pasti estetiky - Cesty, propasti a pasti estetiky - Jiří Vaněk. Kniha charakterizuje základní podoby estetické zkušenosti, jako je krása, ošklivost, vznešenost, půvab nebo pitoresknost, vyznačuje povahu mentálních předpokladů pro jejich vytváření a recepci (fantazii, intuici, metaforické a symbolické myšlení i principy kultivace jazyka). Charakterizuje jejich projevy v zakoušení těla,…
Dobre-knihy.cz
Za dopravu 57 Kč Skladem
497 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jiří Vaněk: Estetika v proměnách prožitků
Minimální cena: 497 Kč
Maximální cena: 538 Kč
Ušetříte až: 41 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Estetika v proměnách prožitků - Cesty, propasti a pasti estetiky - Cesty, propasti a pasti estetiky - Jiří Vaněk. Kniha charakterizuje základní podoby estetické zkušenosti, jako je krása, ošklivost, vznešenost, půvab nebo pitoresknost, vyznačuje povahu mentálních předpokladů pro jejich vytváření a recepci (fantazii, intuici, metaforické a symbolické myšlení i principy kultivace jazyka). Charakterizuje jejich projevy v zakoušení těla, kýče a v estetice situací a událostí. V těchto souvislostech zkoumá také rozdíl mezi erotickým a pornografickým dílem, krajní polohy estétství a na druhé straně estetiku každodennosti a její projev v designu. Při zvažování rozhodujících měřítek estetického hodnocení (harmonie, smyslových kvalit, historicky vzniklých receptivních vzorců) vypovídá o studiu základní povahy estetických jevů v přírodě s jejich strukturou v rozpětí od klasických geometrických prvků a skladby po "střapatou geometrii" fraktálů. Publikace: Estetika v proměnách prožitků - Cesty, propasti a pasti estetiky - Cesty, propasti a pasti estetiky - Jiří Vaněk.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.