Jason Fried, David Heinemeier Hansson: Práce na dálku
Jason Fried, David Heinemeier Hansson: Práce na dálku

Jason Fried, David Heinemeier Hansson: Práce na dálku

od 218 Kč
Od autorů bestselleru Restart, zakladatelů softwarové společnosti 37signals, přichází dlouho očekávaná novinka! Kniha věnovaná fenoménu práce na dálku. Na práci z domova, vlastně odkudkoliv odjinud, hlavně ne z oficiální firemní kanceláře, je v knize nahlíženo jako na budoucnost, která se děje díky moderním technologiím právě teď. Autoři se nevěnují pouze zřejmým výhodám, jakými jsou například úspory, možnost spolupracovat s nějvětšími talenty…
Alza.cz
Skladem
252 Kč Do eshopu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jason Fried, David Heinemeier Hansson: Práce na dálku
Minimální cena: 218 Kč
Maximální cena: 307 Kč
Ušetříte až: 89 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Od autorů bestselleru Restart, zakladatelů softwarové společnosti 37signals, přichází dlouho očekávaná novinka! Kniha věnovaná fenoménu práce na dálku. Na práci z domova, vlastně odkudkoliv odjinud, hlavně ne z oficiální firemní kanceláře, je v knize nahlíženo jako na budoucnost, která se děje díky moderním technologiím právě teď. Autoři se nevěnují pouze zřejmým výhodám, jakými jsou například úspory, možnost spolupracovat s nějvětšími talenty oboru, zvýšení produktivity, konec nezaměstnanosti v malých obcích…, ale představují konkrétní postupy při přechodu na práci na dálku. Odpovídají na všechny možné výmluvy – že inovace přichází pouze v týmu, že lidem se nedá věřit a co se stane s firemní kulturou?! Diskuze je čistě praktická, Fried a Hansson před více než deseti lety založili firmu o dvou partnerech – jedním v Kodani, druhým Chicagu. Dnes mají 36 zaměstnaců a milióny uživatelů na celém světě. Ve zkratce: většině společností by přechod na tento model spolupráce a práce zaměstnaců prospěl. Existuje slavná výjimka – Yahoo, následná celosvětová diskuze o kontrovezním rozhodnutí vrátit zaměstnance do kanceláří dostala však do té doby tichý nárůst pracujících na dálku (v USA od roku 2005 do 2011 o 73 % – 3 milióny pracujících z domova) na titulní strany všech médií. Jak samotní autoři uvádějí, kdyby se jich CEO managerka Yahoo, Marissa Mayer, zeptala, nebo alespoň počkala na vydání knihy, všechny její argumenty by byly vyvráceny. Práva na knihu, která v angličtině vyjde na podzim 2013, byla prodána již do 30 zemí. Zdá se tedy, že současné paradigma „Přiveďte práci k pracovníkovi, ne pracovníka do práce” je platné na všech kontinentech. Nikdy v historii nebylo snažší komunikovat a spolupracovat s kýmkoliv, kdykoliv a kdekoliv. Publikace: Práce na dálku, Zn. - Kancelář zbytečná - Jason Fried; David Heinemeier Hansson. Autoři knihy, zakladatelé společnosti 37signals, přinášejí v Práci na dálku, Zn.:Kancelář zbytečná nový pohled na velmi aktuální téma. A Kniha se skládá z jednotlivých esejí, které postupně vysvětlí všechny aspekty spolupráce na dálku, včetně praktických tipů. Díky tomu, že v 37signals přijali prvního programátora na dálku v roce 2005, dokáží díky dlouholetým zkušenostem upozornit i na spustu zdánlivých detailů, které však nezbytně zajistí úspěšnou realizaci odchodu ze společné kanceláře. Dozvíte se, jaká je například optimální frekvence živého setkávání kolegů, platební ohodnocení zaměstnanců z jiných, levnějších částí světa, jak řešit otázky motivace či naopak přepracování a následného vyhoření. Nemalá část knihy se věnuje i samotné organizaci života z pohledu zaměstnance - vytvoření správné rutiny, návyků, zachování rovnováhy pracovního a osobního života... A miliony pracovni´ku° a tisi´ce firem uzˇ objevily radosti a vy´hody pra´ce na da´lku. Proč byste neměli i vy? O autorech: JASON FRIED a DAVID HEINEMEIER HANSSON jsou zakladatelé firmy Basecamp (dříve 37signals), průkopnické softwarové společnosti, a tvůrci nejznámějšího webové

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.