Řízení jakosti a ochrana spotřebitele
Řízení jakosti a ochrana spotřebitele

Řízení jakosti a ochrana spotřebitele

od 209 Kč
Publikace: Řízení jakosti a ochrana spotřebitele - 2., aktualizované vydání - Veber Jaromír;kolektiv. Druhé, aktualizované vydání praktické publikace nabízí nejnovější poznatky z oblasti jakosti, řízení jakosti a ochrany spotřebitele. Kniha obsahuje přehled nejdůležitější legislativy jakosti a přístupů zabezpečování jakosti ve smyslu norem ISO 9000 a ve smyslu TQM. Přibližuje nástroje a metody řízení jakosti od nástrojů a metod univerzálního…
Grada.cz
Doprava zdarma Skladem
209 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Řízení jakosti a ochrana spotřebitele
Minimální cena: 209 Kč
Maximální cena: 209 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Řízení jakosti a ochrana spotřebitele - 2., aktualizované vydání - Veber Jaromír;kolektiv. Druhé, aktualizované vydání praktické publikace nabízí nejnovější poznatky z oblasti jakosti, řízení jakosti a ochrany spotřebitele. Kniha obsahuje přehled nejdůležitější legislativy jakosti a přístupů zabezpečování jakosti ve smyslu norem ISO 9000 a ve smyslu TQM. Přibližuje nástroje a metody řízení jakosti od nástrojů a metod univerzálního použití přes metody používané při plánování jakosti a metody pro monitorování a zlepšování procesů až po metody hodnocení jakosti. Na závěr naznačuje směry, kterými se bude management jakosti ubírat v nejbližším období. Velmi cenné a kvalifikované informace ocení manažeři a specialisté malých, středních i velkých podniků, které chtějí zlepšit kvalitu svých výrobků a služeb, popřípadě zavést některý ze standardních přístupů zabezpečování jakosti. Kniha je dále určena studentům vysokých škol a středních a vyšších odborných škol i pro použití ve výuce na středních odborných učilištích. Publikace: Řízení jakosti a ochrana spotřebitele - 2., aktualizované vydání - Veber Jaromír;kolektiv. Dotisk 2002.Publikace přináší přehled nejaktuálnějších poznatků z oblasti jakosti, zabezpečování jakosti a ochrany spotřebitele. Je určena jednak studentům především vyšších odborných škol a středních odborných škol a učilišť, jednak poskytuje velmi cenný a kvalifikovaný pohled na problematiku jakosti a na přístupy k jejímu zabezpečování, který přivítají malí a střední podnikatelé i manažeři v různých oborech. Kniha obsahuje přehled nejdůležitější legislativy jakosti, postupů zabezpečování jakosti ve smyslu norem ISO 9000 i přístupů TQM. Autor, uznávaný vysokoškolský pedagog a konzultant, se zabývá výkladem vybraných metod řízení jakosti a přináší i naznačení směrů, kam se management jakosti bude ubírat v nejbližším období. Řízení jakosti a och.spotř. 2v - GRADA - Jazyk: CZ - ISBN: 80-247-1782-4 - Kniha

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.