Jana Hanšpachová: Hry pro maminky s dětmi
Jana Hanšpachová: Hry pro maminky s dětmi

Jana Hanšpachová: Hry pro maminky s dětmi

Zábavné činnosti s malými dětmi - ukolébavky, 70 říkadel pro nejmenší, psychomotorické hry, výtvarné náměty, tvořivé činnosti. Hry pro maminky s dětmi Soubor tradičních i nových her, říkadel a námětů pro nejrůznější činnosti pro děti v předškolním věku. V důležitém období raného dětství tráví většina dětí nejvíce času s matkou, které její role poskytuje ohromné výchovné možnosti, ale i nesmírnou odpovědnost. Matka by neměla mít důležitější…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jana Hanšpachová: Hry pro maminky s dětmi
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Zábavné činnosti s malými dětmi - ukolébavky, 70 říkadel pro nejmenší, psychomotorické hry, výtvarné náměty, tvořivé činnosti. Hry pro maminky s dětmi Soubor tradičních i nových her, říkadel a námětů pro nejrůznější činnosti pro děti v předškolním věku. V důležitém období raného dětství tráví většina dětí nejvíce času s matkou, které její role poskytuje ohromné výchovné možnosti, ale i nesmírnou odpovědnost. Matka by neměla mít důležitější povinnost než přetvářet okolí dítěte v oázu bezpečí, lásky a důvěry. Znamená to mimo jiné umět vždy včas reagovat na výzvy dítěte ke hře a současně mít po ruce stále nové podněty odpovídající jeho tělesnému i duševnímu rozvoji. Jako zdroj nápadů maminkám poslouží soubor tradičních i nových her a hříček, říkadel, námětů na domácí sportování a výtvarné činnosti pro maminky s dětmi již od jejich narození. Jako zdroj nápadů maminkám poslouží tento soubor tradičních i nových her a hříček určených dětem už od jejich narození. Hry jsou přehledně uspořádány, aby každá maminka snadno vybrala vhodnou zábavu právě pro své dítě. Nebude k tomu potřebovat nic víc, než co je v domácnosti běžně k dispozici.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.