Jan Průcha: Andragogický výzkum
Jan Průcha: Andragogický výzkum

Jan Průcha: Andragogický výzkum

od 83 Kč
Dostává se vám do rukou ojedinělá publikace o metodách výzkumu vzdělávání dospělých, která objasňuje témata a problémy, jež je potřebné zkoumat na tomto poli.. Přináší popis metod (dotazník, SWOT analýza apod.), které se pro andragogiku nabízejí, a zajímá se o vzdělávací potřeby nejen z hlediska jednotlivců, ale také například zaměstnavatelů. Klade si otázky, jaké jsou v současné době vzdělávací potřeby dospělých a které formy vzdělávání jsou…
Alza.cz
Skladem
94 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jan Průcha: Andragogický výzkum
Minimální cena: 83 Kč
Maximální cena: 180 Kč
Ušetříte až: 97 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Dostává se vám do rukou ojedinělá publikace o metodách výzkumu vzdělávání dospělých, která objasňuje témata a problémy, jež je potřebné zkoumat na tomto poli.. Přináší popis metod (dotazník, SWOT analýza apod.), které se pro andragogiku nabízejí, a zajímá se o vzdělávací potřeby nejen z hlediska jednotlivců, ale také například zaměstnavatelů. Klade si otázky, jaké jsou v současné době vzdělávací potřeby dospělých a které formy vzdělávání jsou nejvyhledávanější a v českém prostředí nejdostupnější. Z obsahu  Úvod  Účel publikace  Charakter publikace  Hlavní zdroje publikace  1. Andragogická edukační realita jako předmět výzkumu  1.1 Potřebnost výzkumu v andragogice  1.2 Pojem andragogický výzkum  Charakteristiky pojmu„andragogický výzkum“  1.3 Předmět andragogického výzkumu  1.4 Andragogická realita a andragogické edukační procesy  Co vytváří andragogickou edukační realitu?  1.5 Základní typy učení a vzdělávání dospělých  (A) Učení dospělých ve formálním vzdělávání  (B) Učení dospělých v neformálním vzdělávání  (C) Informální učení (vzdělávání)   2. Výzkumné pole andragogiky  2.1 Andragogické makroprostředí edukace dospělých  Legislativní makroprostředí edukace dospělých  Geografické makroprostředí edukace dospělých  Demografické makroprostředí edukace dospělých  2.2 Andragogické edukační procesy  Vstupní determinanty andragogických edukačních procesů  Motivace subjektů ke vzdělávání  Motivační prostředky  Zájem o vzdělávání  Vzdělávací potřeby individuálních subjektů  Vzdělávací potřeby profesních skupin  Vzdělávací potřeby hodnocené zaměstnavateli  Vzdělávací potřeby z hlediska kvalifikačních požadavků  Vzdělávací potřeby odrážející se ve spolupráci vysokých škol a podniků  Volba vzdělávací dráhy / profesního zaměření  Příležitosti ke vzdělávání pro dospělé  Procesuální determinanty andragogických edukačních procesů  Styly a strategie učení dospělých  Elektronické učení – nový fenomén ve vzdělávání dospělých  Mezigenerační učení  Učení dospělých ve formálních, neformálních a informálních edukačních procesech  Výzkumy formálního a neformálního vzdělávání dospělých  Výzkumy informálního učení/vzdělávání dospělých  Další profesní vzdělávání dospělých  Podnikové učení a vzdělávání dospělých  Organizační učení a vzdělávání dospělých  Organizační klima pracoviště  2.3 Výzkumy efektivnosti andragogických edukačních procesů  Koncepce efektivnosti vzdělávání dospělých  Skepse o postulovaných efektech dalšího vzdělávání dospělých a výzkumné nálezy potvrzující efekty  2.4 Výzkumy úrovně vzdělanosti dospělých  2.5 Sebereflexe andragogiky jako předmět výzkumu  3. Metody pro andragogický výzkum  3.1 Druhy a funkce výzkumu  Legislativní vymezení výzkumu a hodnocení jeho výsledků  3.2 Základní paradigmata: kvantitativní a kvalitativní metodologie  3.3 Validita, reliabilita, reprezentativita  3.4 Které metody jsou k dispozici pro aplikace  Pozorování  Dotazování  Dotazník  Sémantický diferenciál  SWOT analýza  Rozhovor  Experiment  4. Infrastruktura andragogickéh

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.