Jan Průcha: Andragogický výzkum
Andragogický výzkum
Andragogický výzkum, Průcha Jan
Andragogický výzkum - Jan Průcha
Andragogický výzkum - Jan Průcha
Jak vybíráme doporučené nabídky
Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.
Nejlevnější
Andragogický výzkum - Jan Průcha
Andragogický výzkum
Andragogický výzkum - Jan Průcha
Andragogický výzkum
Andragogický výzkum - Jan Průcha
Andragogický výzkum
Andragogický výzkum
Andragogický výzkum, Průcha Jan
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Dostává se vám do rukou ojedinělá publikace o metodách výzkumu vzdělávání dospělých, která objasňuje témata a problémy, jež je potřebné zkoumat na tomto poli.. Přináší popis metod (dotazník, SWOT analýza apod.), které se pro andragogiku nabízejí, a zajímá se o vzdělávací potřeby nejen z hlediska jednotlivců, ale také například zaměstnavatelů. Klade si otázky, jaké jsou v současné době vzdělávací potřeby dospělých a které formy vzdělávání jsou nejvyhledávanější a v českém prostředí nejdostupnější. Z obsahu Úvod Účel publikace Charakter publikace Hlavní zdroje publikace 1. Andragogická edukační realita jako předmět výzkumu 1.1 Potřebnost výzkumu v andragogice 1.2 Pojem andragogický výzkum Charakteristiky pojmu„andragogický výzkum“ 1.3 Předmět andragogického výzkumu 1.4 Andragogická realita a andragogické edukační procesy Co vytváří andragogickou edukační realitu? 1.5 Základní typy učení a vzdělávání dospělých (A) Učení dospělých ve formálním vzdělávání (B) Učení dospělých v neformálním vzdělávání (C) Informální učení (vzdělávání) 2. Výzkumné pole andragogiky 2.1 Andragogické makroprostředí edukace dospělých Legislativní makroprostředí edukace dospělých Geografické makroprostředí edukace dospělých Demografické makroprostředí edukace dospělých 2.2 Andragogické edukační procesy Vstupní determinanty andragogických edukačních procesů Motivace subjektů ke vzdělávání Motivační prostředky Zájem o vzdělávání Vzdělávací potřeby individuálních subjektů Vzdělávací potřeby profesních skupin Vzdělávací potřeby hodnocené zaměstnavateli Vzdělávací potřeby z hlediska kvalifikačních požadavků Vzdělávací potřeby odrážející se ve spolupráci vysokých škol a podniků Volba vzdělávací dráhy / profesního zaměření Příležitosti ke vzdělávání pro dospělé Procesuální determinanty andragogických edukačních procesů Styly a strategie učení dospělých Elektronické učení – nový fenomén ve vzdělávání dospělých Mezigenerační učení Učení dospělých ve formálních, neformálních a informálních edukačních procesech Výzkumy formálního a neformálního vzdělávání dospělých Výzkumy informálního učení/vzdělávání dospělých Další profesní vzdělávání dospělých Podnikové učení a vzdělávání dospělých Organizační učení a vzdělávání dospělých Organizační klima pracoviště 2.3 Výzkumy efektivnosti andragogických edukačních procesů Koncepce efektivnosti vzdělávání dospělých Skepse o postulovaných efektech dalšího vzdělávání dospělých a výzkumné nálezy potvrzující efekty 2.4 Výzkumy úrovně vzdělanosti dospělých 2.5 Sebereflexe andragogiky jako předmět výzkumu 3. Metody pro andragogický výzkum 3.1 Druhy a funkce výzkumu Legislativní vymezení výzkumu a hodnocení jeho výsledků 3.2 Základní paradigmata: kvantitativní a kvalitativní metodologie 3.3 Validita, reliabilita, reprezentativita 3.4 Které metody jsou k dispozici pro aplikace Pozorování Dotazování Dotazník Sémantický diferenciál SWOT analýza Rozhovor Experiment 4. Infrastruktura andragogickéh