Jan Jindra: Reklamní a produktová fotografie
Jan Jindra: Reklamní a produktová fotografie

Jan Jindra: Reklamní a produktová fotografie

od 339 Kč
Publikace: Reklamní a produktová fotografie - Kreativní techniky a neobvyklé postupy - Jan Jindra. Zajímá vás, jak vnikají snímky, které si klienti nakonec vyberou jako součást své reklamní kampaně nebo dokonce firemní identity? Chtěli byste začít s produktovou fotografií, nebo jen hledáte nové přístupy, techniky a inspiraci pro další práci? Profesionální fotograf a pedagog pro vás vybral několik desítek svých realizovaných zakázek, na kterých…
albatrosmedia.cz
Za dopravu 45 Kč Skladem
339 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jan Jindra: Reklamní a produktová fotografie
Minimální cena: 339 Kč
Maximální cena: 339 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Reklamní a produktová fotografie - Kreativní techniky a neobvyklé postupy - Jan Jindra. Zajímá vás, jak vnikají snímky, které si klienti nakonec vyberou jako součást své reklamní kampaně nebo dokonce firemní identity? Chtěli byste začít s produktovou fotografií, nebo jen hledáte nové přístupy, techniky a inspiraci pro další práci? Profesionální fotograf a pedagog pro vás vybral několik desítek svých realizovaných zakázek, na kterých vám popíše celý proces jejich vzniku. Nechte se inspirovat a osvojte si neobvyklé fotografické postupy, abyste dokázali pořídit výjimečný snímek pro každé zadání. Otištěné ukázky doplňují detailní informace o pozadí jejich vzniku, podrobné nákresy rozmístění světel na scéně nebo autorovy pracovní skici, na jejichž základě se dobral výsledného záběru. Seznámíte se s průběhem fotografování nejrůznějších zadání od table-top snímků až po automobil v exteriéru a autor se s vámi rozdělí i o tipy na nejrůznější efekty a iluze, které pomohou vaše snímky ozvláštnit. V knize se mimo jiné dozvíte jak: - Naplánovat práci na reklamní zakázce od zadání po prezentaci výsledků - Probíhá tvůrčí proces, kde hledat inspiraci a nápady na samotné provedení - Připravit scénu, vybrat a nastavit světla, nezbytné kulisy a další pomůcky - Využít vlastnosti objektivů k nejrůznějším formám zobrazení objektů - Vhodně zvolit stylizační prostředky, efekty nebo manipulaci s obrazem -Pořídit neobvyklý snímek ať už budete fotit ve studiu nebo exteriéru O autorovi: Jan Jindra získal fotografické vzdělání na pražské AMU a od roku 1989 se profesionálně věnuje užité fotografii. Je držitelem řady významných ocenění a jeho snímky se objevily v několika výstavních katalozích a knižních publikacích. V současnosti přednáší na Fakultě multimediálních komunikací, kde v Ateliéru reklamní fotografie vede semináře např. o Strategii prezentace, Fotografických trikových technikách nebo Lightdesignu. Publikace: Reklamní a produktová fotografie - Kreativní techniky a neobvyklé postupy - Jan Jindra. Reklamní a produktová fotografie - Jan Jindra . Kreativní techniky a neobvyklé postupyPodívejte se, jak vznikají skutečně profesionální reklamní a produktové snímky. Zkušený fotograf popisuje na příkladech skutečně realizovaných zakázek pozadí vzniku jednotlivých snímků a zároveň odhaluje tvůrčí postupy, které nejčastěji využívá. Sledujte celé workflow od návrhu layoutu, přes schvalování s klientem až po fotografování ve studiu nebo venkovních lokacích. Reklamní a produktová fotografie - Jan Jindra od nakladatelství Computer Press, a.s. v kategorii za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.