Jakub S. Trojan: Etické vztahy v ekonomice
Jakub S. Trojan: Etické vztahy v ekonomice

Jakub S. Trojan: Etické vztahy v ekonomice

od 274 Kč
Etické vztahy v ekonomice - Jakub S. Trojan. V předkládané knize se autor zabývá těmi oblastmi ekonomického života, v nichž se uplatňují především instituční vztahy. Ty představují specifický typ mezilidských vztahů, včetně mravních problémů, jež se v nich objevují. Jimi se na rozdíl od individuální či personální oblasti zabývá právě sociální etika. Autor ukazuje, že svět ekonomických vztahů je s mravní problematikou neoddělitelně spjat. Zároveň…
Martinus.cz
Za dopravu 89 Kč 5 dní
274 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jakub S. Trojan: Etické vztahy v ekonomice
Minimální cena: 274 Kč
Maximální cena: 274 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Etické vztahy v ekonomice - Jakub S. Trojan. V předkládané knize se autor zabývá těmi oblastmi ekonomického života, v nichž se uplatňují především instituční vztahy. Ty představují specifický typ mezilidských vztahů, včetně mravních problémů, jež se v nich objevují. Jimi se na rozdíl od individuální či personální oblasti zabývá právě sociální etika. Autor ukazuje, že svět ekonomických vztahů je s mravní problematikou neoddělitelně spjat. Zároveň se snaží prokázat, že mravní odpovědnost v této oblasti má svébytný charakter právě proto, že vztahy účastníků ekonomického života se rozvíjejí v institučním prostředí, které sebou přináší odlišný typ nároků na mravní odpovědnost. Dotýká se filosofických podnětů, s kterými je etická problematika spojena již od svých počátků. Text je tak určen nejen akademické obci, pracovníkům a reprezentantům v podnikové a podnikatelské sféře, ale též všem čtenářům, kterým není etická problematika v institucích lhostejná. Etické vztahy v ekonomice - Jakub S. Trojan od nakladatelství Oikoymenh v kategorii za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.