Bohumír Štědroň: Politika a politický marketing
Bohumír Štědroň: Politika a politický marketing

Bohumír Štědroň: Politika a politický marketing

od 590 Kč
Publikace: Politika a politický marketing - Štědroň;Potůček;Prorok;Landovský;Říha;Kolektiv. V klasickém pojetí je politický marketing součástí politického managementu. Politický marketing obvykle používá klasický marketingový mode 4P, který zahrnuje tržní segmentaci, „umístění“ kandidáta, formulaci strategie a její implementaci. Voliči jsou rozděleni do segmentů nebo skupin a poté je rozvinuta strategie, která tvoří platformu kampaně,…
Sevt.cz
Za dopravu 124 Kč Skladem
590 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Bohumír Štědroň: Politika a politický marketing
Minimální cena: 590 Kč
Maximální cena: 590 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Politika a politický marketing - Štědroň;Potůček;Prorok;Landovský;Říha;Kolektiv. V klasickém pojetí je politický marketing součástí politického managementu. Politický marketing obvykle používá klasický marketingový mode 4P, který zahrnuje tržní segmentaci, „umístění“ kandidáta, formulaci strategie a její implementaci. Voliči jsou rozděleni do segmentů nebo skupin a poté je rozvinuta strategie, která tvoří platformu kampaně, odpovídající jejím cílům. Úkolem segmentace je pochopit a vyhodnotit potřeby voličů nebo jejich charakteristiky tak, aby mohla být naplánována efektivní komunikace s nimi. Marketingové plánování se zaměřuje zejména na identifikaci a vytvoření konkurenční výhody. Politické kampaně mají vždy svůj marketingový charakter, přitom v průběhu času se zvyšuje jejich sofistikovanost a využívání marketingových metod. Politický marketing můžeme charakterizovat jako proces, prostřednictvím kterého jsou političtí kandidáti (politické ideje) nasměrováni na voliče takovým způsobem, aby uspokojili jejich politické potřeby a získali tak jejich podporu. Publikace přináší ucelený pohled na politický marketing. Objasňuje vznik politického marketingu, charakterizuje jednotlivé historické etapy jeho vývoje a specifika současného období. Role politického marketingu je vysvětlována v širším politickém a celospolečenském kontextu. Text je rozdělen do dvou částí: první je teoretická, druhou část tvoří případové studie, které ukazují, jak je teorie politického marketingu využita v praxi (např. kampaň pro přímou volbu prezidenta v ČR, politický marketing ve Velké Británii, politický marketing velké firmy v krizi). Kniha je určena zejména studentům politických a sociálních věd i studentům marketingu, ale také profesionálům, kteří se v praxi zabývají politickým marketingem a lobbingem a pracovníkům marketingových oddělení firem. Je psána velmi čtivě, obsahuje řadu fotografií z marketingových kampaní a proto může být přitažlivá i pro čtenáře neprofesionály se zájmem o tuto problematiku. Publikace: Politika a politický marketing - Štědroň;Potůček;Prorok;Landovský;Říha;Kolektiv.Bohumír Štědroň; Martin Potůček; Vladimír ProrokOdesíláme 24.03.2016C.H.BECK 2013, edice Beckova edice ekonomieKniha, čeština, 256 stran Autor knihy kolektív autorov, Vydavatelstvo C. H. Beck,

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.