Jacquie L\'Etang: Public Relations
Jak vybíráme doporučené nabídky
Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Publikace: Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy - Jacquie L Etang. Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Jacquie L’Etang pracovala v mnoha oblastech PR u společnosti British Council, napsala řadu knih na téma PR. Vede manažerské programy pro PR pracovníky a studenty PR. Publikace: Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy - Jacquie L Etang. Základní teorie, praxe, kritické přístupy - PORTÁL - Jazyk: CZ - Vazba: Pevná bez přebalu matná - 344 str. - ISBN: 978-80-7367-5 Jacquie L EtangZákladní teorie, praxe, kritické přístupyPORTÁL 2009Kniha, čeština, 344 stran