Jacques Le Goff: Peníze ve středověku
Jacques Le Goff: Peníze ve středověku

Jacques Le Goff: Peníze ve středověku

Publikace: Peníze ve středověku - Esej z historické antropologie - Jacques Le Goff. Celosvětově uznávaný medievalista Jacques Le Goff se ve své nové publikaci zaměřuje na úlohu a postavení peněz ve středověkém životě, ekonomice a mentalitě. V tehdejší náboženstvím ovládané společnosti to byla církev, kdo zkoumal a určoval postoj, jaký má křesťan k penězům zaujmout. Ačkoli peníze hrály významnou úlohu v rozmachu měst a obchodu a v utváření států,…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jacques Le Goff: Peníze ve středověku
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Peníze ve středověku - Esej z historické antropologie - Jacques Le Goff. Celosvětově uznávaný medievalista Jacques Le Goff se ve své nové publikaci zaměřuje na úlohu a postavení peněz ve středověkém životě, ekonomice a mentalitě. V tehdejší náboženstvím ovládané společnosti to byla církev, kdo zkoumal a určoval postoj, jaký má křesťan k penězům zaujmout. Ačkoli peníze hrály významnou úlohu v rozmachu měst a obchodu a v utváření států, středověk ani na svém sklonku při neexistenci skutečného globálního trhu nezažil kapitalismus, byť i jen v zárodečném stádiu. Proto byl ekonomický rozvoj ve středověku navzdory několika pozoruhodným výsledkům pomalý a omezený. Dávat peníze bylo tehdy stejně důležité, jako je získávat. Skutečné bohatství dosud nebylo pozemské, třebaže úloha peněz v myslích a skutcích lidí nabývala na významu. Le Goffova čtivá studie oslovuje profesionální historiky i širokou veřejnost a uvádí na pravou míru četná názorová klišé. Publikace: Peníze ve středověku - Esej z historické antropologie - Jacques Le Goff. Jacques Le GoffHistoricko-antropologická studieMladá fronta 2012, edice KolumbusKniha, čeština, 184 stran

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.