Jabra Evolve 75 Stereo
Jabra Evolve 75 Stereo

Jabra Evolve 75 Stereo

od 8 990 Kč
Typ headsetu: bezdrátový Typ použití: standardní Ovládání hlasitosti : na sluchátkách Barva: černá Platforma: Počítač Prostorový zvuk: NE Typ sluchátek: na ucho (supraaural) Provedení sluchátek: s obroučkou přes hlavu Kmitočtový rozsah od (Hz): 150 Kmitočtový rozsah do (Hz): 6800 Konstrukce mikrofonu: Sklápěcí Typ připojení: bluetooth Provedení výrobku: černá barva Prvotřídní reproduktory a funkce HD Voice (vysoké rozlišení hlasu) Funkce HD…
Smarty.cz
1 den
8 990 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jabra Evolve 75 Stereo
Výrobce: JABRA
Minimální cena: 8 990 Kč
Maximální cena: 8 990 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Vlastnosti

Barva:
Konstrukce:
Typ:
Druh sluchátek:
Svítící:
Ne
S mikrofonem:
Kompatibilita:
Bluetooth
S rádiem:
Ne
S aktivním potlačením hluku (ANC):
S Dolby Atmos:
Ne
Do vody:
Ne
S MP3 přehrávačem:
Ne
S vibracemi:
Ne
Pro děti:
Ne

Popis produktu

Typ headsetu: bezdrátový Typ použití: standardní Ovládání hlasitosti : na sluchátkách Barva: černá Platforma: Počítač Prostorový zvuk: NE Typ sluchátek: na ucho (supraaural) Provedení sluchátek: s obroučkou přes hlavu Kmitočtový rozsah od (Hz): 150 Kmitočtový rozsah do (Hz): 6800 Konstrukce mikrofonu: Sklápěcí Typ připojení: bluetooth Provedení výrobku: černá barva Prvotřídní reproduktory a funkce HD Voice (vysoké rozlišení hlasu) Funkce HD Voice v kombinaci s prvotřídními reproduktory poskytuje vynikající zvuk s křišťálově čistými hovory a hudbou, ať už potřebujete během dne spolupracovat nebo se soustředit. Zbavte se kancelářského šumu a zvyšte svou produktivitu Můžete zapnout aktivní potlačení šumu, a tím prakticky eliminovat nízkofrekvenční zvuky - například hukot klimatizace. Funkce aktivního potlačení šumu využívá ke sledování a eliminaci okolního šumu pokročilé mikrofony Vynikající potlačení šumu (ANC) a vestavěný indikátor hovoru Zbavte se hluku a soustřeďte se v otevřené kanceláři díky vynikající funkci ANC a vestavěnému indikátoru hovoru, které funguje jako varování „Nerušit“, čímž se snižuje vyrušování a zvyšuje se produktivita. Duální konektivita Bluetooth® Duální konektivita Bluetooth® se dvěma zařízeními současně pro hovory a hudbu. Flexibilita pro volný pohyb do 30 m od připojeného zařízení Komfortní design k celodennímu použití Intuitivní náhlavní souprava s koženkovými náušníky a designem na ucho umožňují celodenní používání s vynikajícím komfortem pro otevřené kancelářské prostředí. Kompatibilní s vaší platformou Veškeré náhlavní soupravy a hlasové komunikátory Jabra USB dobře fungují se všemi nejoblíbenějšími hlasovými službami on-line volání. Naše výrobky fungují ihned po vybalení a umožňují kombinovat dokonalou kvalitu zvuku se skvělým komfortem. • Šířka pásma náhlavní soupravy: Širokopásmová • Šířka pásma reproduktoru v hudebním režimu: HiFi • Šířka pásma reproduktoru v komunikačním režimu: 150 Hz až 6,8 kHz • Velikost reproduktoru: 40 mm • Šířka pásma mikrofonu: Širokopásmová • Typ mikrofonu: Středně dlouhé rameno s jednosměrným mikrofonem ECM s potlačením šumu • Frekvenční rozsah mikrofonu: 150 Hz až 6,8 kHz • Ovládání zvuku: Zvyšování/snižování hlasitosti reproduktoru na náhlavní soupravě • Pasivní potlačení šumu: Ano • Aktivní potlačení šumu: Ano - hybridní 4 mikrofony zajišťující hladinu 17 dB (potlačení šumu v kancelářském prostředí) • Funkce příposlechu: Nenechte si ujít důležitá oznámení nebo otázky vašich kolegů. Po stisknutí levého náušníku lze naslouchat vnějšímu okolí bez nutnosti sejmout náhlavní soupravu • Vestavěný indikátor hovoru (busylight): Při hovoru se na obou náušnících automaticky rozsvítí červená světla, případně je lze zapnout ručně a signalizovat tak zaneprázdněnost • Certifikace: Skype for Business, Avaya, Cisco a mnoho dalších • Včetně baterie: Ano • Doba nabíjení: Max. 120 minut • Nabíjecí stojan: Volitelné • Připojení: Bluetooth® nebo USB. K dispozici je duální konektivita pro připojení dvou zař

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.