Ivan Bureš, Vlasta A. Lopuchovská: Zlatá pravidla vyjednávání nejen v obchodě a podnikání
Ivan Bureš, Vlasta A. Lopuchovská: Zlatá pravidla vyjednávání nejen v obchodě a podnikání

Ivan Bureš, Vlasta A. Lopuchovská: Zlatá pravidla vyjednávání nejen v obchodě a podnikání

Publikace: Zlatá pravidla vyjednávání nejen v obchodě a podnikání - Ivan Bureš;Vlasta A. Lopuchovská. Nejen v podnikání a obchodě, ale v každé jiné oblasti nastávají situace, kdy je nutno vyjednávat, a to znamená připravit se na jednání, takticky klást otázky, pádně argumentovat a průběh vyjednávání objektivně zhodnotit. Kniha nejenže nabízí návod k osvojení si vyjednávacích technik, ale uvádí i praktické příklady verbálního vyjednávání…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Ivan Bureš, Vlasta A. Lopuchovská: Zlatá pravidla vyjednávání nejen v obchodě a podnikání
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Zlatá pravidla vyjednávání nejen v obchodě a podnikání - Ivan Bureš;Vlasta A. Lopuchovská. Nejen v podnikání a obchodě, ale v každé jiné oblasti nastávají situace, kdy je nutno vyjednávat, a to znamená připravit se na jednání, takticky klást otázky, pádně argumentovat a průběh vyjednávání objektivně zhodnotit. Kniha nejenže nabízí návod k osvojení si vyjednávacích technik, ale uvádí i praktické příklady verbálního vyjednávání doplněného patřičnými gesty a mimikou. Na závěr uvádí techniky vedoucí k úspěšnému zakončení vyjednávání a návod, jak používat paměťové mapy jako spolehlivého průvodce vyjednávacím procesem. Kniha tedy není určena pouze (manažerům a) obchodníkům, nýbrž každému, kdo se chce naučit účinně vyjednávat. Vyjednávání je jednou z nejčastějších lidských aktivit. Vyjednáváme s rodinnými příslušníky, se sousedy, s řemeslníky, s přáteli, s prodavači v obchodech, se svými podřízenými, nadřízenými i s těmi kolegy, s nimiž jsme funkčně na stejné úrovni, a samozřejmě také v obchodní a profesní praxi. Zatímco v dávné minulosti se „vyjednávalo“ mečem, je v dnešní civilizované společnosti nejefektivnějším vyjednávacím nástrojem naše komunikační schopnost. Stejně jako např. šerm má svá pravidla, je i vyjednávání systémový proces, obsahující praxí prověřená pravidla, jejichž dodržování je pro dosažení úspěchu ve vyjednávání nezbytné. Komunikačním arzenálem, který k tomu máme k dispozici, jsou otázky, argumenty, projevy neverbálního a paraverbálního charakteru, naše schopnost vnímat a správně interpretovat informace, jež nám v průběhu vyjednávání dodávají naše smyslové orgány. K tomu samozřejmě patří i důkladná příprava , která má rovněž své zákonitosti. V dnešní době, kdy se nám opět otevřel přístup do „velkého světa“ (a to platí i v opačném směru),je téma vyjednávání o to aktuálnější. Zvyšuje se podstatně frekvence našich setkávání se zahraničními partnery, ať již v kontextu osobního, podnikatelského nebo profesního života, kteří jsou zpravidla ve vyjednávacích praktikách dobře trénováni. Ti pak přinejmenším ocení takového partnera v komunikaci, který zvládl pravidla vyjednávání na jejich úrovni. To je rozhodně silnější výchozí postavení než komunikační tápání a chytání se nejrůznějších replik jako pověstného stébla. Kniha Ivana Bureše a Vlasty A. Lopuchovské Zlatá pravidla vyjednávání nejen v obchodě a podnikání (brož., 128 str., doporučená cena 240 Kč), jejíž druhé vydání připravilo nakladatelství Management Press, vás zasvětí do základů toho, jak používat nejen slovo, ale i gesto jako mocnou zbraň, jejíž ovládnutí vám v mnoha ohledech nejen usnadní život, ale umožní vám nenásilnou, o to však efektivnější formou ovlivňovat partnery ve vyjednávání. A to ku prospěchu všech. Obsah knihy1.Nejspolehlivějším garantem přípravy je jasná hlava1.1Jak vnímáme svět?1.2Není typ jako typ1.3Paměťová mapa vám „posvítí“ na cestě k cíli vyjednávání1.4Neurolingvistické „programování“ stylu2.Gesto nebo hnutí brvou mají váhu slova2.1 Tělo je v komunika

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.