Ivan Bureš, Vlasta A. Lopuchovská: 10 zlatých pravidel překonávání nejčastějších komunikačních bariér
Ivan Bureš, Vlasta A. Lopuchovská: 10 zlatých pravidel překonávání nejčastějších komunikačních bariér

Ivan Bureš, Vlasta A. Lopuchovská: 10 zlatých pravidel překonávání nejčastějších komunikačních bariér

Publikace: 10 zlatých pravidel překonávání nejčastějších komunikačních bariér - Ivan Bureš;Vlasta A. Lopuchovská. Verbální komunikace byla, je i bude nejefektivnějším nástrojem vytváření mezilidských vztahů. Pokud si nerozumíte s lidmi, nemůžete vybudovat ani výkonný pracovní tým, ani vás nepřijme komunita, v níž žijete. Nová kniha I. Bureše (a Vlasty Lopuchovské) z populární ediční řady \"Zlatá pravidla...\" se věnuje zákonitostem, pravidlům a…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Ivan Bureš, Vlasta A. Lopuchovská: 10 zlatých pravidel překonávání nejčastějších komunikačních bariér
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: 10 zlatých pravidel překonávání nejčastějších komunikačních bariér - Ivan Bureš;Vlasta A. Lopuchovská. Verbální komunikace byla, je i bude nejefektivnějším nástrojem vytváření mezilidských vztahů. Pokud si nerozumíte s lidmi, nemůžete vybudovat ani výkonný pracovní tým, ani vás nepřijme komunita, v níž žijete. Nová kniha I. Bureše (a Vlasty Lopuchovské) z populární ediční řady \"Zlatá pravidla...\" se věnuje zákonitostem, pravidlům a technikám verbální komunikace a jejich aplikaci opět demonstruje na desítkách praktických příkladů. Podtitul knihy 10 zlatých pravidel překonávání nejčastějších komunikačních bariér úspěšných autorů a poradců Ivana Bureše a Vlasty Lopuchovské (vydává ji nakladatelství Management Press, brož., 172 str., doporučená cena 260 Kč) by mohl znít „Pravé slovo na pravém místě a v pravý časdokáže divy“. Slova, která chce mluvčí někomu sdělit, jsou výsledkem čtyř funkcí našeho vědomí – vnímání, myšlení, cítění a intuice. Na straně posluchače pak tyto funkce vyvolávajíjeho reakci na to, co je mu sdělováno. Pokud je výsledkem působení těchto funkcí ve vědomí účastníků rozhovoru taková verbálníkomunikace, která je sémanticky koherentní neboli obsahově srozumitelná a syntakticky kohezivní, tj. slova jsou řazena podle všeobecně platných pravidel, potom existuje reálná šance, že seúčastníci rozhovoru nejen dorozumějí, ale že se také shodnou. Pokud tomu tak není, znamená to, že zmíněné čtyři funkce vztyčily v jejich vědomíkomunikační bariéry, které brání mluvčímu v tom, aby jeho verbální projev splňoval dvě výše uvedená kritéria, a posluchači v tom, aby sdělení mluvčího dokázal dešifrovat. V takové situaci je shoda obou aktérů dialogu prakticky nemožná. Komunikačních bariér je šest:– ne vždy říkáme to, co si myslíme; – co je řečeno, nemusí být vždy slyšeno; – slyšenému nemusí být vždy porozuměno; – rozumět neznamená vždy chápat a ztotožnit se; – myšlenka, kterou všichni pochopili, nemusí být vždy uvedena v život; – to, co je uvedeno v život, se nemusí vždy stát zažitou rutinou. Kniha obsahuje 32 příkladů a trochu nezbytné teorie, jejichž účelem je čtenáři ukázat, jak dodržováním 10 „zlatých“ pravidel lze tyto komunikační bariéry překonat, tj. jak volit ta pravá slova na pravém místě a v pravý čas. Příklady nejsou uměle konstruovány, naopak vycházejí z dlouholeté odborné praxe obou autorů, takže je vskutku psal sám život. Jsou tedy živou ukázkou toho, jak vhodné slovo dokáže nejen přesvědčit, ale také pohnout posluchače k činu mnohem efektivněji než prázdné fráze, zmatené věty nebo mocenský diktát. Trocha teorie pak ukotvuje pravidla doracionálního rámce. Čtenář bude překvapen, jak jejich dodržováním zvýšípřesvědčivost a efektivnost svého verbálního projevu. Proces volby pravých slov na pravém místě a v pravý čas se mu promění z namáhavého tápání v radostnou hru. Ivan Bureš je známým a vyhledávaným marketingovým specialistou, který své zkušenosti sbíral dvacet let na náročných trzích Spojených států a Kanady, na Dálném výcho

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.