Informační management v informační společnosti
Informační management v informační společnosti

Informační management v informační společnosti

Publikace: Informační management v informační společnosti - Petr Doucek; Miloš Maryška; Lea Nedomová;kolektiv. Zcela novou platformou, umožňující nárůst inovačního potenciálu světové ekonomiky při zajištění celkové udržitelnosti dalšího vývoje, je digitální revoluce, postavená na počítačových sítích v oblasti informačních a komunikačních technologií (ICT). Její realizace je především úkolem informačního managementu, který musí zajistit přechod…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Informační management v informační společnosti
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Informační management v informační společnosti - Petr Doucek; Miloš Maryška; Lea Nedomová;kolektiv. Zcela novou platformou, umožňující nárůst inovačního potenciálu světové ekonomiky při zajištění celkové udržitelnosti dalšího vývoje, je digitální revoluce, postavená na počítačových sítích v oblasti informačních a komunikačních technologií (ICT). Její realizace je především úkolem informačního managementu, který musí zajistit přechod většinou izolovaných a neintegrovaných agend ke globálnímu nasazení ICT. Kniha přináší aktuální informace o současné situaci ICT v České republice, návod jak aplikovat strategický koncept v podmínkách informační společnosti, přehled vybraných norem při řízení organizace, informuje o nových trendech v managementu ICT projektů, o úloze informačních služeb při řešení mimořádných událostí, o nových médiích i virtuálních komunitách v organizacích. Publikace: Informační management v informační společnosti - Petr Doucek; Miloš Maryška; Lea Nedomová;kolektiv. Autor knihy Petr Doucek, Miloš Maryška, Lea Nedomová, Vydavatelstvo Professional Publishing,

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.