Hugo Boss Boss The Collection Cashmere & Patchouli toaletní voda pro muže 50 ml
Hugo Boss Boss The Collection Cashmere & Patchouli toaletní voda pro muže 50 ml

Hugo Boss Boss The Collection Cashmere & Patchouli toaletní voda pro muže 50 ml

Pánský parfém Boss Collection Cashmere & Patchouli od značky Hugo Boss byl vydán roce 2011. Je součástí exkluzivní řady Boss The Collection, vyšel společně s dalšími čtyřmi parfémy, které jsou inspirovány materiály a tkaninami pánské kolekce Hugo Boss. Cashmere & Patchouli se inspiruje v luxusu měkkého kašmíru, sestává se z hřejivých a elegantních, zemitých tónů pačuli. V této jednoduchosti se skrývá nebývalá síla, která podtrhne ušlechtilost…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Hugo Boss Boss The Collection Cashmere & Patchouli toaletní voda pro muže 50 ml
Výrobce: HUGO BOSS
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Pánský parfém Boss Collection Cashmere & Patchouli od značky Hugo Boss byl vydán roce 2011. Je součástí exkluzivní řady Boss The Collection, vyšel společně s dalšími čtyřmi parfémy, které jsou inspirovány materiály a tkaninami pánské kolekce Hugo Boss. Cashmere & Patchouli se inspiruje v luxusu měkkého kašmíru, sestává se z hřejivých a elegantních, zemitých tónů pačuli. V této jednoduchosti se skrývá nebývalá síla, která podtrhne ušlechtilost nositele. Vůně je intenzivní s dlouhou výdrží. Nejlépe se vyjímá při večerním nošení v podzimních a zimních měsících. Popis Parfém, který je inspirován kašmírovým sakem. Cashmir Patchouli od Hugo Boss je jedinečná vůně, která se zkláda pouze z jedné suroviny a tou je pačuli. Velmi originální a příjemná vůně, která se právě hodí můžum, kteří denně chodí v obleku. Buďte originální, mějte styl. Pikantní, zemitá vůně pro muže. Vůně byla uvedena na trh v roce 2011. Složení pačuli Pánská toaletní voda

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.