HTC Vive Pro 2
HTC Vive Pro 2

TOP 18
HTC Vive Pro 2

od 17 290 Kč
HTC Vive Pro 2 HMD Brýle určené pro virtuální realitu , které se starají o co nejvěrnější zobrazení. Disponují dvěma samostatnými displeji AMOLED, každý s rozlišením 2448 x 2448 obrazových bodů na oko. Díky tomu je zaručena maximální možná věrohodnost bez zubatých okrajů v obraze. Široké zorné pole 120° spolu s vysokou obnovovací frekvencí až 120 Hz přispívá k maximálnímu zážitku. Zajisté také potěší vestavěná sluchátka s 3D…
Alza.cz
Skladem
17 290 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: HTC Vive Pro 2
Výrobce: HTC
Minimální cena: 17 290 Kč
Maximální cena: 17 290 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

HTC Vive Pro 2 HMD Brýle určené pro virtuální realitu , které se starají o co nejvěrnější zobrazení. Disponují dvěma samostatnými displeji AMOLED, každý s rozlišením 2448 x 2448 obrazových bodů na oko. Díky tomu je zaručena maximální možná věrohodnost bez zubatých okrajů v obraze. Široké zorné pole 120° spolu s vysokou obnovovací frekvencí až 120 Hz přispívá k maximálnímu zážitku. Zajisté také potěší vestavěná sluchátka s 3D prostorovým zvukem a zabudovaným zesilovačem. K dispozici je také duální kamera se dvěma mikrofony , které podporují režim Alert či Konverzace a umožní vám vnímat okolí, aniž by bylo potřeba sundávat brýle. Samozřejmostí jsou nastavitelné popruhy a plynulé nastavení vzdálenosti očí (IPD systém). ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE Rozlišení displeje: 2x 2448 x 2448 px (4896 x 2448 kombinovaně) Displej: 2x Dual AMOLED Zorné pole (FOV): 120° Senzory: SteamVR Tracking 2.0, G-senzor, gyroskop, senzor přiblížení, IPD senzor Konektory: USB typ C, DisplayPort, Bluetooth Obsah balení: brýle, Link box Kompatibilita: PC Systémové požadavky: NVIDIA GeForce GTX 1060 nebo AMD Radeon RX 480 a vyšší Intel Core i5-4590 nebo AMD Ryzen 1500 ekvivalent a vyšší 8 GB RAM a více Windows 10 Barva: černá - modrá

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.