Hori SWITCH OLED Blue Light ScreenFilter
Hori SWITCH OLED Blue Light ScreenFilter

Hori SWITCH OLED Blue Light ScreenFilter

od 279 Kč
Popis produktu Zklamalo vás poškrábání či a opotřebování obrazovky? Chraňte své Nintendo Switch - OLED model s HORI, nejdůvěryhodnější značkou v oblasti oficiálně licencovaných ochranných krytů obrazovky. Tento filtr, vyrobený v Japonsku z vysoce kvalitního materiálu, dokonale padne na obrazovku OLED modelu konzole Nintendo Switch. Díky patentované aplikační metodě HORI, dosáhnete perfektního výsledku vždy napoprvé. Jednoduše jej umístěte na…
Smarty.cz
Skladem
279 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Hori SWITCH OLED Blue Light ScreenFilter
Výrobce: HORI
Minimální cena: 279 Kč
Maximální cena: 389 Kč
Ušetříte až: 110 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Popis produktu Zklamalo vás poškrábání či a opotřebování obrazovky? Chraňte své Nintendo Switch - OLED model s HORI, nejdůvěryhodnější značkou v oblasti oficiálně licencovaných ochranných krytů obrazovky. Tento filtr, vyrobený v Japonsku z vysoce kvalitního materiálu, dokonale padne na obrazovku OLED modelu konzole Nintendo Switch. Díky patentované aplikační metodě HORI, dosáhnete perfektního výsledku vždy napoprvé. Jednoduše jej umístěte na místo displeje a tahem od středu aplikujte bez prachu a bublin. Díky bezproblémovému uchycení zapomenete, že tam vůbec je, ale udrží stav vaší obrazovky po celé roky. Navrženo pro snížení modrého světla vyzařovaného z obrazovek OLED. Odstín fólie tohoto výrobku změní vzhled obrazovky.  Oficiálně licencováno společností Nintendo.  Klíčové prvky Speciálně určeno pro Nintendo Switch s OLED displejem Navrženo tak, aby omezovalo modré světlo vyzařované OLED obrazovkou Patentovaný způsob aplikace ve 4 krocích pro dokonalý výsledek první aplikace Křišťálově čistá a vysoce kvalitní fólie vyrobená v Japonsku Oficiálně licencováno společností Nintendo

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.