Hledání Uldanů (2)
Hledání Uldanů (2)

Hledání Uldanů (2)

od 105 Kč
<p></p><p> Realita je passé, Galaktogon nabízí mnohem víc. Alexis se po útoku vraha ocitá v nelehké životní situaci, ze které existuje jediná cesta ven - Galaktogon. Aby splatil dluh v reálu, musí vydělávat ve hře. Jak? Vesmírným pirátstvím! Znovu se převtělí do kapitána Chirurga, pověstného bukanýra a nelítostného vyjednavače, a chystá se konečně stát plnohodnotným loupežníkem. Jenže hra s ním má jiné záměry.</p> <p> Na scéně se objeví nová…
Restorio.cz
Za dopravu 69 Kč Skladem
105 Kč
Za dopravu 69 Kč Skladem
105 Kč Do obchodu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Hledání Uldanů (2)
Minimální cena: 105 Kč
Maximální cena: 349 Kč
Ušetříte až: 244 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

<p></p><p> Realita je passé, Galaktogon nabízí mnohem víc. Alexis se po útoku vraha ocitá v nelehké životní situaci, ze které existuje jediná cesta ven - Galaktogon. Aby splatil dluh v reálu, musí vydělávat ve hře. Jak? Vesmírným pirátstvím! Znovu se převtělí do kapitána Chirurga, pověstného bukanýra a nelítostného vyjednavače, a chystá se konečně stát plnohodnotným loupežníkem. Jenže hra s ním má jiné záměry.</p> <p> Na scéně se objeví nová hrozba - tajemní Zatrathiové, kteří napadají jednu galaktogonskou říši za druhou a jejichž technologie zdaleka předčí všechno, s čím se hráči dosud setkali. Celý Galaktogon se proti nim musí spojit a ubránit vlastní vesmír před vetřelci. Chirurg ovšem hrál vždycky sólo a nehodlá na tom nic měnit. Pátrá po dávno vymřelé rase Uldanů, protože ačkoli jsou dávno mrtví, zasahují do aktuálního dění mnohem víc, než by se mohlo zdát. Kam ho dovedou všechny ty hádanky a tajemství, která mu nedají spát? A co má před milénii vyhynulá rasa společného se současnou hrozbou?</p>

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.