High Point Go 2.0 Lady mikina
High Point Go 2.0 Lady mikina

High Point Go 2.0 Lady mikina

High Point Go 2.0 Lady Sweatshirt: dámská mikina z fleesu dobře poslouží jako 2. vrstva vašeho oblečení. Lze ji nosit na jaře a podzim jako svrchní vrstvu. V zimě ji využijete jako termoizolační vrstvu pod bundu. Je ušitá z Technostretche o gramáži 220 g/m s keramickým printem, který zvyšuje oděruvzdornost materiálu. Je pružná, proto vás dobře obepne a může ideálně tranportovat vlhko od těla. Dobře hřeje. Na rubu je příjemný hřejivý microfleece.…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: High Point Go 2.0 Lady mikina
Výrobce: HIGH POINT
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

High Point Go 2.0 Lady Sweatshirt: dámská mikina z fleesu dobře poslouží jako 2. vrstva vašeho oblečení. Lze ji nosit na jaře a podzim jako svrchní vrstvu. V zimě ji využijete jako termoizolační vrstvu pod bundu. Je ušitá z Technostretche o gramáži 220 g/m s keramickým printem, který zvyšuje oděruvzdornost materiálu. Je pružná, proto vás dobře obepne a může ideálně tranportovat vlhko od těla. Dobře hřeje. Na rubu je příjemný hřejivý microfleece. 2 spodní kapsy na zip ochrana brady před poškrábáním od zipu elastické zakončení manžet a dolního okraje zipy YKK Materiál: Tecnostretch 220g/m2 s keramickým printem Propracovaná, čtyřcestně elastická druhá vrstva vašeho oblečení jako stvořená pro Váš aktivní životní styl. Vychutnejte si svobodu pohybu při užívání této mikiny. Značkový materiál má na povrchu keramický print zvyšující odolnost proti opotřebení a na rubu příjemný hřejivý microfleec. V nepříznivém počasí použijte další vrstvu značky HIGH POINT a vytvořte tak dokonalý funkční komplet. Hlavní přednosti: dvě spodní kapsy na zip ochrana brady před poškrábáním od zipu všechny zipy jsou YKK, tedy nejvyšší kvality vyrobeno v České republice

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.