HERB-PHARMA AG FC Ophthaceutical 15 ml emulze na kruhy pod očima
HERB-PHARMA AG FC Ophthaceutical 15 ml emulze na kruhy pod očima

HERB-PHARMA AG FC Ophthaceutical 15 ml emulze na kruhy pod očima

od 495 Kč
Biotechnologická emulze na tmavé kruhy kolem očí s výrazným účinkem proti vráskám a očním váčkům. - Křehká a citlivá zóna kolem očí je viditelným odrazem únavy, starostí, stresu a nespavosti. Jemnost epidermy ve vnitřním koutku očí odhaluje zónu, která je silně perfundovaná krevními mikrocévkami. Kruhy pod očima souvisí se stavem základní vaskulární sítě: zpomalují mikrocirkulační výsledky v méně okysličené krvi a tím způsobují namodrání. To…
Lékárna.cz
Za dopravu 118 Kč Skladem
495 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: HERB-PHARMA AG FC Ophthaceutical 15 ml emulze na kruhy pod očima
Výrobce: HERB PHARMA
Minimální cena: 495 Kč
Maximální cena: 559 Kč
Ušetříte až: 64 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Biotechnologická emulze na tmavé kruhy kolem očí s výrazným účinkem proti vráskám a očním váčkům. - Křehká a citlivá zóna kolem očí je viditelným odrazem únavy, starostí, stresu a nespavosti. Jemnost epidermy ve vnitřním koutku očí odhaluje zónu, která je silně perfundovaná krevními mikrocévkami. Kruhy pod očima souvisí se stavem základní vaskulární sítě: zpomalují mikrocirkulační výsledky v méně okysličené krvi a tím způsobují namodrání. To přispívá ke vzniku tmavých kruhů pod očima. Zlepšením lokální mikrocirkulace je počátečním krokem na působení proti účinkům všeobecného stavu. Kruhy pod očima v černohnědé barvě jsou vysvětlovány jinak, pokud jsou silnější než zbývající pokožka tváře nebo pokud jsou pozorovány na matné pokožce. Tento typ kruhů je kvůli lokální hyperpigmentaci spojený s kožním depozitem melaninu a železa. Z tohoto důvodu je velmi těžké oslabit jejich účinek. Oční víčka jsou spolu se rty nepochybně dva nejvíce pohyblivé kožní povrchy na těle. Oční víčka vykonají denně cca 10.000 pohybů na zvlhčení očí, vyjádření emocí, jsou určena na reflex mhouření v závislosti na intenzitě světla. Pokles pokožky spolu s vytvořením očních váčků, kruhů a vrásek pod očima postihuje ve stejné míře muže i ženy. Soustavné namáhání očních víček a jemnost jejich epitelu mají za následek rychlé ohýbání tkáně a oslabení podpůrné struktury kolem mikrocév. Zvyšuje se v rozšířených oblastech, které zadržují otok. Při boji proti vystouplým váčkům pod očima a pro zmenšení jejich objemu při jejich výskytu je důležité působit na fyziologické nedostatky, a to: kapilární propustnost, která podporuje prosakování vody a proteinu do okolních tkání: formování otoku, pokles tkáně a zánět, který přispívá ke hromadění tekutin, nedostatečnou lymfatickou drenáž, která neefektivně eliminuje nahromaděné tekutiny. Z klinických zkoušek vyplývá, že někteří dobrovolníci měli váčky pod očima a jiní měli kruhy, tzn. že váčky a kruhy jsou dva různé problémy a každý z nich vyžaduje specifické kosmetické ošetření. Kombinace účinných látek, která je obsažena v přípravku navíc působí nejen na tmavé kruhy pod očima, na váčky pod očima, ale i proti vráskám. Peptidy redukují hloubku vrásek na tváři, které vznikly v důsledku kontrakce svalů při mimice, a to zejména kolem očí. Důležitou předností je, že tento účinek lze uplatnit bez zákroků plastické chirurgie a medicíny. Výrobek tak výrazně ovlivňuje stav a vzhled pokožky, a proto představuje nejvyšší kategorii péče o pleť – kosmeceutika. Použití a dávkování Odstraňte víčko z přípravku. Jemným stlačováním dávkovače vytlačte potřebné množství emulze. Pozor – při rychlém stlačení dávkovače může dojít k nasáknutí vzduchových bublinek, což by ztížilo další práci! Emulzi Ophthaceutical naneste na ukazováček, jímž budete přípravek aplikovat. Na čistou a suchou pokožku naneste dvakrát denně (ráno a večer) potřebné množství přípravku a krouživou masáží aplikujte na okolí očí, až se dostaví požadovaný efekt. Potom nanášejte přípravek jedenkrát d

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.