Henry Kissinger: Umění diplomacie
Henry Kissinger: Umění diplomacie

Henry Kissinger: Umění diplomacie

Publikace: Umění diplomacie - Od Richelieua k pádu Berlínské zdi - Henry Kissinger. V jedenatřiceti kapitolách se Henry Kissinger z pohledu zkušeného politika-diplomata a historika zabývá klíčovými událostmi světových dějin, počínaje dobou kardinála Richelieua přes napoleonské války a velmocenskou rovnováhu 19. století až k dramatům století dvacátého. Zvláště pozoruhodné jsou jeho analýzy současné světové situace, kdy odešel ze scény Sovětský…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Henry Kissinger: Umění diplomacie
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Umění diplomacie - Od Richelieua k pádu Berlínské zdi - Henry Kissinger. V jedenatřiceti kapitolách se Henry Kissinger z pohledu zkušeného politika-diplomata a historika zabývá klíčovými událostmi světových dějin, počínaje dobou kardinála Richelieua přes napoleonské války a velmocenskou rovnováhu 19. století až k dramatům století dvacátého. Zvláště pozoruhodné jsou jeho analýzy současné světové situace, kdy odešel ze scény Sovětský svaz, hlavní protivník Spojených států v období studené války. S důvěrnou obeznámeností dává autor čtenáři nahlédnout do světa nejvyšší - především americké - politiky. Publikace: Umění diplomacie - Od Richelieua k pádu Berlínské zdi - Henry Kissinger. Autor se v této své nejnovější knize zaobíra politickými událostmi, jejich důvody a následky. A to v posledních 350 letech. Kniha je vlastně sbírkou esejů, kde se autor snaží přiblížit čtenáři nenásilnou formou vztahy, pohnutky a obsahy politických vztahů. Kniha není klasickou učebnictví a je přístupná širší veřejnosti. Kniha pojednává o nejdůležitějších politických záležitostech, které určovaly mezinárodní dění v posledních tři sta padesáti letech.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.