GUCCI Gucci Bloom EdP 100 ml
GUCCI Gucci Bloom EdP 100 ml

GUCCI Gucci Bloom EdP 100 ml

od 2 029 Kč
U zrodu značky Gucci stál v roce 1921 nenápadný muž jménem Guccio Gucci, který založil obchod s koženými doplňky pro jízdu na koních. Zřejmě ho tehdy vůbec nenapadlo, že právě dal jméno módní legendě, která jednou uchvátí svět. K výrobě tašek a kabelek si tehdy jen občas odskočil, jeho potomstvo však mělo ambicióznější cíle a po smrti otce se tři synové vrhli do budování věhlasu značky Gucci. Prodej módních doplňků rozvinuli natolik, že jejich…
Notino.cz
Za dopravu 69 Kč Skladem
2 029 Kč Do eshopu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: GUCCI Gucci Bloom EdP 100 ml
Výrobce: GUCCI
Minimální cena: 2 029 Kč
Maximální cena: 4 560 Kč
Ušetříte až: 2 531 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Parametry

Tester:
Ne

Vlastnosti

Určení:

Popis produktu

U zrodu značky Gucci stál v roce 1921 nenápadný muž jménem Guccio Gucci, který založil obchod s koženými doplňky pro jízdu na koních. Zřejmě ho tehdy vůbec nenapadlo, že právě dal jméno módní legendě, která jednou uchvátí svět. K výrobě tašek a kabelek si tehdy jen občas odskočil, jeho potomstvo však mělo ambicióznější cíle a po smrti otce se tři synové vrhli do budování věhlasu značky Gucci. Prodej módních doplňků rozvinuli natolik, že jejich zákaznicemi byly i nejzářivější hvězdy tehdejší doby, například Audrey Hepburn, Jackie Kennedy nebo Grace Kelly. Původně malá italská firma se tak stala celosvětovým gigantem. Značka Gucci svou nabídku dále podstatně rozšiřovala a představila například hodinky, sluneční brýle, oblečení, kosmetiku a také parfémy. V roce 1993 značka přechází do rukou společnosti Investcorp a jedním z kreativních ředitelů se stává věhlasný Tom Ford. Následně je svěřena do rukou návrhářky Fridy Giannini a opět se vyhřívá na výsluní zájmu. V současné době je Gucci součástí skupiny Kering Group, světového lídra v oblasti oděvů a doplňků, který vlastní portfolia silných luxusních a sportovních značek a značek životního stylu. Podle vize aktuálního tvůrčího ředitele Alessandra Micheleho značka Gucci nově definovala luxus pro 21. století a upevnila svou pozici jednoho z nejžádanějších módních domů na světě.

Květinová vůně uvedena na trh v srpnu 2017 Gucci Bloom je květinová vůně, která oslavuje autenticitu, vitalitu a ženskou rozmanitost. Je to doslova květinová zahrada plná různých druhů květin. Disponuje divokostí a barevností sobě vlastní. Ve vůni se snoubí tři kvalitní, vysoce koncentrované přírodní ingredience. Rangún, jehož květ mění barvu z bílé na červenou během svého rozpuku. Přírodní tuberóza sklizená na indickém slunci a olej z pupenů jasmínu. Bohatá zahrada vůně je skryta do lakovaného retro flakónu, který připomíná porcelán. Vše je oděno do barvy pudru. Vydejte se do tajuplné zahrady, která nabízí jen to nejlepší ze světa květin! Tvářemi vůně Gucci Bloom jsou Dakota Johnson, Hari Nef a Petra Collins. Gucci Bloom je první vůní z rukou kreativního ředitele, Alessandra Michele, který stojí v čele luxusního módního italského domu Gucci a od svých ojedinělých návrhů modelů a doplňků si tak pomyslně odběhl k navržení parfému Gucci Bloom. Vůni vytvořil Alberto Morillas. Vůně je k dispozici jako 30, 50 a 100 ml Eau de Parfum. Složení vůně: Hlava: rangún Srdce: přírodní tuberóza Základ: olej z pupenů jasmínu Gucci Bloom parfémovaná voda pro ženy 100 ml **Parfémovaná voda Gucci Bloom** je oslavou ženské krásy a přirozenosti. Gucci Bloom Vás přenese do rozkvetlé zahrady, kde všude kolem sebe ucítíte svůdné tóny květin. Rozmanitá vůně Bloom je plná jemných, ale i intenzivních a divokých akordů květin. Parfémovaná voda se skládá ze čtyř esencí, které společně vytvářejí neodolatelnou a svůdnou dámskou vůni. Zahalte svou pokožku do vůně jasmínu a zimolezu, které spolu s tuberózou a kořenem kosatce vytvářejí okouzlující závoj.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.