Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Grant Leboff: Sticky Marketing

Učebnice/Odborná literatura

Grant Leboff: Sticky Marketing

Hodnocení: 1x
  • 4

Žijeme ve světě, v němž se jednotlivcům dostává nebývalého vlivu. Zákazníci získali svrchovanou kontrolu a moc. Mohou oslovovat dodavatelské firmy přímo a mohou snadno navazovat kontakty a vyměňovat si zkušenosti s jinými zákazníky. Nejsou ochotni čekat a pasivněpřijímat vše, co se jim předkládá. A mají dnes zejména ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 3.02767

Jaké má kniha
Sticky Marketing
hodnocení na ČBDB?

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Grant Leboff: Sticky Marketing koupíte i tady

Specifikace Grant Leboff: Sticky Marketing

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 271 Kč

Kniha populárního britského marketingového konzultanta představuje nový soubor pravidel pro efektivní komunikaci ve světě, jehož podobu utvářejí inovace v oblasti moderních technologií. ... a dál?

Produkt Grant Leboff: Sticky Marketing

Grant Leboff: Sticky Marketing - parametry

Název produktu: Grant Leboff: Sticky Marketing
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 271 Kč
Maximální cena: 399 Kč
Ušetríte až: 128 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Žijeme ve světě, v němž se jednotlivcům dostává nebývalého vlivu. Zákazníci získali svrchovanou kontrolu a moc. Mohou oslovovat dodavatelské firmy přímo a mohou snadno navazovat kontakty a vyměňovat si zkušenosti s jinými zákazníky. Nejsou ochotni čekat a pasivněpřijímat vše, co se jim předkládá. A mají dnes zejména díky širokému rozšíření internetu a mobilních zařízení tolik možností volby a tak snadný přístup k informacím a znalostem jako nikdy v minulosti.     Kniha Sticky Marketing jak zaujmout, získata udržet si zákazníky Granta Leboffa (v překladu H. Škapové ji vydavatelsky připravilo nakladatelství Management Press, brož., 216 str., doporučená cena 399 Kč) přihlíží k těmto zásadním změnám a přináší nový soubor pravidel efektivní komunikace ve světě, jehož podobuutvářejí inovace v oblasti moderních technologií. Představuje nový model zapojování zákazníků a vybízí marketéry, aby se neptali, co může marketing udělat pro ně, nýbrž co může marketing udělat pro jejich zákazníky.     Firmy musí ustoupit od staréhosystému marketingu pokřikování svých sdělení na současné i potenciální zákazníky aby dnes zákazníky zaujaly, aby získaly jejich pozornost, aby si je udržely: své výrobky a služby musí doplnit přidanou hodnotou tvořivého marketingu. Tato hodnota není vázána nauskutečnění nákupu, je pro vaše publikum zajímavá a přitažlivá sama o sobě (mohou jí být například otevřeně sdílené odborné znalosti, nové dovednosti apod.).     Jinými slovy, dosavadní transakční marketingový model sledoval jasný cíl přimět zákazníkak nákupu. Nový marketingový model neklade prvořadý důraz na uzavírání obchodních transakcí, ale na poskytování jedinečných zkušeností, jedinečných zážitků, tj. na získání a udržení pozornosti a dlouhodobé angažovanosti zákazníků, na poskytování dlouhodobéhodnoty.     Jedině touto cestou, cestou nasazení ulpívajících marketingových technik čili sticky marketingu, může firma překonat bariéry, které si dnešní zákazníci budují vůči nevyžádaným formám komunikace.     Grant Leboff ve své novéknize dokládá, že rozhodující, důležitější než jedinečný prodejní argument, než návratnost investic na dnešních trzích je návratnost zapojení současných zákazníků a dlouhodobé udržování kontaktů s nimi. Protože pokud své zákazníky dokážetezaujmout a zapojit, pokud si vypěstujete i cit pro správný situační i časový kontext, znamená to, že získáváte jejich pozornost, což se v konečném důsledku odrazí i v růstu tržeb vaší firmy.     Kniha Sticky Marketing jasně ukazuje, že firmy a jejich marketéřiby se dnes neměli soustřeďovat na image, ale spíše na vytváření dobré pověsti, na vytváření hodnoty pro zákazníky, chtějí-li s nimi navázat skutečný vztah. Marketéři dnes mají možnost přinášet svým firmám dlouhodobou hodnotu a k jejímu vytváření využívat nových azajímavých postupů. Jedině tak lze zvítězit v bitvě o pozornost zákazníků přestat na ně pokřikovat a navázat s nimi smysluplný, plodný rozhovor.Grant Leboff je zakladatelem britské poradenské společnosti Stic


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.