Andy Bondy, Lori Frost: Vizuální komunikační strategie v autismu
Andy Bondy, Lori Frost: Vizuální komunikační strategie v autismu

Andy Bondy, Lori Frost: Vizuální komunikační strategie v autismu

Kurt byl malý chlapec, u něhož byl diagnostikován autismus. Byly mu tři roky, ale nepoužíval řeč. Spojovaly se jeho problémy s komunikací snad s jeho obtížemi v oblasti chování? Vztahovaly se jeho komunikační obtíže pouze k absenci řeči, nebo se jednalo o hlubší problém? Záměrem této publikace je pomoci rodičům a odborníkům pochopit komunikační obtíže dětí a dospělých s autismem, kteří stejně jako Kurt nemluví, včetně všech s poruchou…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Andy Bondy, Lori Frost: Vizuální komunikační strategie v autismu
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Kurt byl malý chlapec, u něhož byl diagnostikován autismus. Byly mu tři roky, ale nepoužíval řeč. Spojovaly se jeho problémy s komunikací snad s jeho obtížemi v oblasti chování? Vztahovaly se jeho komunikační obtíže pouze k absenci řeči, nebo se jednalo o hlubší problém? Záměrem této publikace je pomoci rodičům a odborníkům pochopit komunikační obtíže dětí a dospělých s autismem, kteří stejně jako Kurt nemluví, včetně všech s poruchou autistického spektra. Kniha přináší mimo jiné charakteristiky lidí, kteří jsou nonverbální, a uvádí příklady přístupu k porozumění jejich komunikaci. Popisuje vztah mezi komunikací a různými obtížemi v oblasti chování. Rozebírá intervenční strategie, včetně použití znakové řeči a jiných systémů založených na obrázcích a symbolech. Naučte se s námi jak neelektronické komunikační přístupy, tak elektronické. Poznejte možnosti funkčních komunikačních dovedností. Z obsahu: Poděkování Úvod 1. Co je komunikace? 1.1 Komunikativní behavioristé 1.1.1 Analýza komunikace na základě příčin a následků 1.1.2 Jaké chování je komunikace? 1.1.3 Proč komunikujeme? 1.1.4 Kdy a kde komunikujeme? 1.1.5 Jak komunikujeme? 1.1.6 Závěr 2. Druhá strana mince u komunikace: porozumění 2.1 Proč je důležité rozumět komunikaci ostatních? 2.2 Čemu nasloucháme? 2.3 "Jak" naslouchání 2.4 Kdy nasloucháme či rozumíme ostatním? 2.5 Kde posloucháme 2.6 Závěr 3. Nemůže mluvit? Nemůže komunikovat? 3.1 Proč mají některé děti problémy ve vývoji řeči? 1.2 Co se děje, když nemůžete komunikovat? 3.3 Kdo může těžit z osvojování neřečových komunikačních dovedností? 3.3.1 Kolik je vašemu dítěti let? 3.3.2 Jak dlouho se již vaše dítě věnuje výcviku vokálního napodobování? 3.3.3 Jak používá dítě v současné době vokalizaci? 4. Proč to dělá? Vztah mezi chováním a komunikací 4.1 Zvládání problémového chování, které slouží ke komunikaci 4.2 Problémy se zvládáním chování, které není komunikačního charakteru 4.3 Co je to výcvik funkční komunikace 4.4 Jak vymezujeme funkční kontrolu chování? 4.5 Kdy je nejpříhodnější doba pro výuku alternativních komunikačních dovedností? 4.6 Závěr 4.6.1 Jak začít s výukou dítěte, chceme-li jej naučit komunikovat "Pomoc!" 5. Augmentativní a alternativní komunikační systémy 5.1 Co je to AAK? 5.2 Proč používat AAK? 5.3 A co vývoj řeči? 5.4 Typy symbolů AAK 5.4.1 Symboly bez pomůcek 1.1.2 Symboly s pomůckami 5.4.3 Abecední symboly 5.4.4 Techniky AAK 5.4.5 Návrh systému AAK 5.4.6 Jak učit vaše dítě používat vlastní systém AAK 5.4.7 A nakonec 6. Výměnný obrázkový komunikační systém (PECS): počáteční trénink 6.1 Vývoj PECS 6.2 Jaké jsou předpoklady pro začátek PECS? 6.3 Jaké jsou fáze výuky PECS 1.4 Jak začít s výukou PECS? 6.5 Rozlišování - co je pro vaše dítě odměnou? 6.6 Fáze první: Iniciování komunikace 6.7 Jak to udělat, aby odměna odměnou i zůstala 6.8 Fáze druhá: Rozšiřování použití obrázků 6.9 Fáze třetí: Volba vzkazu v rámci PECS 6.10 Výukové strategie k volbě sdělení 6.11 Obecná témata spojená s úspěšným diskriminačním výcvikem 6.12 Fá

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.