GRADA Public relations jako ovlivňování mínění - Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - 2., rozšířené vydání
GRADA Public relations jako ovlivňování mínění - Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - 2., rozšířené vydání

GRADA Public relations jako ovlivňování mínění - Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - 2., rozšířené vydání

Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: GRADA Public relations jako ovlivňování mínění - Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - 2., rozšířené vydání
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, definuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války.O autoroviJozef Bohumil Ftorek, M.A. (*1973)Studoval žurnalistiku a masovou komunikaci na Fakultě sociálních věd UK v Praze a na New York University (NYU) v USA, kde získal magisterský titul v oboru mediální ekologie (Master of Arts in Media Ecology (M.A.), 1998). V letech 1998-1999 pracoval jako redaktor zahraniční redakce zpravodajství TV Nova, později jako externí redaktor a reportér České televize (2000-2003). Získal cenné zkušenosti při práci tiskového mluvčího i jako account manager v agentuře public relations. Podílel se na přípravě mediální kampaně na podporu profesionalizace Armády ČR. V současnosti vede vlastní lektorskou a konzultantskou praxi. Je garantem a autorem projektu MEDIA LEKTOR.CZ a autorem knihy Public relations a politika. - Kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem (2010). Pedagogicky působí na Vysoké škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha, kde přednáší problematiku public relations a mediálních studií.Z obsahuO autorovi 9Předmluva k 3. vydání 10Úvod 13Sjednocení základních pojmů pro potřeby publikace 151. Public relations - geneze 191.1 Válečná propaganda a velká válka 221.1.1 Jak inzerovat Ameriku 221.2 Osobnosti prvopočátků "vztahů s veřejností" 242. Public relations a moderní společnost 292.1 Public relations a veřejné mínění 292.2 Public relations, sociální kontrola a hegemonie elit 302.3 Public relations a ideologie 313. Public relations a formování veřejného mínění 353.1 Elity a veřejné mínění 393.2 Elity a moc 403.3 Aktivní veřejné mínění 443.4 Pasivní veřejné mínění 464. Public relations a etika 535. Public relations a autorita 575.1 Front Groups (krycí organizace) 605.2 Politický institut - Think tank 616. Public relations a propaganda 636.1 Propaganda v běhu času 646.2 Propaganda a demokracie 666.3 Cíle propagandy 686.4 Propaganda a její druhy 736.5 Model propagandy Hermana a

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.