Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Frey Petr: Marketingová komunikace: nové trendy 3.0

Knihy naučná literatura

Frey Petr: Marketingová komunikace: nové trendy 3.0

Hodnocení: 1x
  • 3.5

Druhé rozšířené vydání úspěšné knihy Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů uznávaného marketingového praktika Petra Freye (Management Press, brož., 204 str., doporučená cena 320 Kč) je určeno nejen pracovníkům marketingových oddělení, reklamních agentur a profesionálům v oblasti komunikace, ale také ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Frey Petr: Marketingová komunikace: nové trendy 3.0 koupíte i tady

Specifikace Frey Petr: Marketingová komunikace: nové trendy 3.0

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 160 Kč

Uznávaný marketingový praktik představuje nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich uplatnění v tržním prostředí. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. (nové trendy 3.0) ... a dál?

Produkt Frey Petr: Marketingová komunikace: nové trendy 3.0

Frey Petr: Marketingová komunikace: nové trendy 3.0 - parametry

Název produktu: Frey Petr: Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 160 Kč
Maximální cena: 399 Kč
Ušetríte až: 239 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 3.5 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 3.5
Podrobný popis:

Druhé rozšířené vydání úspěšné knihy Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů uznávaného marketingového praktika Petra Freye (Management Press, brož., 204 str., doporučená cena 320 Kč) je určeno nejen pracovníkům marketingových oddělení, reklamních agentur a profesionálům v oblasti komunikace, ale také podnikatelům, kteří hledají inspirativní a netradiční způsoby, jak úspěšně uvést na trh své výrobky, aniž by museli vynaložit vysoké náklady. Sleduje nové trendy, které se v marketingové komunikaci objevily zejména díky využívání nových technologií. Na řadě příkladů úspěšných domácích i zahraničních marketingových projektů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s metodami tradičními. Popisuje možnosti specializovaných komunikačních oborů, jako jsou guerillový, digitální či virový marketing, event marketing, direct marketing i product placement. Výrazná pozornost je v publikaci nově věnována komunikaci v retailových řetězcích. Toto aktualizované a rozšířené vydání přináší skutečně to nejlepší z moderních komunikačních a marketingových trendů: nechává čtenáře nahlédnout do řady kampaní, které byly oceněny na prestižních mezinárodních soutěžích, především na soutěži John Caples International Awards, v jejímž výboru autor několik let pracoval. Za lék proti současné netečnosti spotřebitelů, kteří jsou vystaveni neustálému a intenzivnímu tlaku nabídky, považuje autor invenci a tvořivost v používání nových technologií. Kromě nových přístupů v marketingu se autor zabývá i otázkami společenské odpovědnosti marketérů a využíváním nových trendů při marketingových kampaních neziskových organizací. Publikace je doplněna barevnou fotografickou přílohou, webovými odkazy, slovníčkem základních pojmů i několika humornými historkami z autorovy marketingové praxe. Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu.

Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu.

Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.

Podtitul: Nové trendy 3.0Autor: Petr FreyRok vydání­: 2011Vazba: Brožovaná bez přebalu leskláISBN: 978-80-7261-237-6Počet stran: 212Rozměry: 235,0 x 169,0 x 20,0


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.