Fontána Techniky věšteckého umění
Fontána Techniky věšteckého umění

Fontána Techniky věšteckého umění

Tato kniha je jako průvodce na cestě zdokonalování vašich věšteckých schopností. Matthias Mala je uznávaný německý učitel věštění. Věštecký trénink popsaný v této knize se dělí do třinácti lekcí, které jsou vždy sdruženy do tří kapitol. Vše je postaveno tak, aby byl čtenář postupně veden od hravých začátků k náročnější rovině věštění. Na druhé straně je každá lekce tak samostatná, že může být používána jako oddělený trénink. Primární zájem…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Fontána Techniky věšteckého umění
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Tato kniha je jako průvodce na cestě zdokonalování vašich věšteckých schopností. Matthias Mala je uznávaný německý učitel věštění. Věštecký trénink popsaný v této knize se dělí do třinácti lekcí, které jsou vždy sdruženy do tří kapitol. Vše je postaveno tak, aby byl čtenář postupně veden od hravých začátků k náročnější rovině věštění. Na druhé straně je každá lekce tak samostatná, že může být používána jako oddělený trénink. Primární zájem tohoto cvičení je uvedení čtenáře do podstaty věštění a podpořit ho ve schopnosti integrovat možnosti věštění do všedního dne, tedy zapojovat všech šest smyslů. Autor Matthias Mala Popis počet stran 168, brožovaná vazba, rozměr 210 × 135 mm Nakladatelství Fontána 2009 Anotace: Popis: V této knize nalezente následující kroky k věštění a to najít důvěru ve vlastní intuitivní nadání, aktivace svého šestého smyslu, objasnění předtuch a vývoje. Kdo se naučí ovládat tyto dovednosti, dostane se o pořádný kus před své okolí. Kniha trénuje ve 13 lekcích intuici a věšteckou sílu - od hravých začátků až k vysokému věšteckému umění. Rok vydání­: 2009Vazba: Brožovaná bez přebalu matnáISBN: 978-80-7336-328-4Rozměry: 210,0 x 135,0 x 15,0

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.