FIXED 2,5D Full-Cover tvrzené sklo 0,33mm Motorola Edge 20 Pro černé
FIXED 2,5D Full-Cover tvrzené sklo 0,33mm Motorola Edge 20 Pro černé

FIXED 2,5D Full-Cover tvrzené sklo 0,33mm Motorola Edge 20 Pro černé

Vysoce kvalitní tvrzené sklo FIXED Full-Cover s lepením po celé ploše zajistí maximální ochranu displeje vašeho mobilního telefonu. Zabráníte tak případnému poškození v podobě prasklého nebo poškrabaného displeje. Sklo díky 2,5D designu kryje celou plochu displeje až k okrajům. Výhodou oproti běžným 2,5D sklům je lepení po celé ploše displeje telefonu, sklo tak lépe přilne k displeji a perfektně drží a netvoří se mapy. Navíc má i lepší citlivost…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: FIXED 2,5D Full-Cover tvrzené sklo 0,33mm Motorola Edge 20 Pro černé
Výrobce: Fixed
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Vysoce kvalitní tvrzené sklo FIXED Full-Cover s lepením po celé ploše zajistí maximální ochranu displeje vašeho mobilního telefonu. Zabráníte tak případnému poškození v podobě prasklého nebo poškrabaného displeje. Sklo díky 2,5D designu kryje celou plochu displeje až k okrajům. Výhodou oproti běžným 2,5D sklům je lepení po celé ploše displeje telefonu, sklo tak lépe přilne k displeji a perfektně drží a netvoří se mapy. Navíc má i lepší citlivost dotyku. V balení najdete vše potřebné pro snadnou instalaci. Se sklem FIXED Full-Cover získá váš telefon kompletní ochranu displeje před nárazy, škrábanci i nečistotami. Vlastnosti: - ochranné tvrzené sklo pro telefon - 2,5D - kryje celou plochu displeje až k okrajům - lepení po celé ploše skla - tloušťka: 0,33 mm - 100% průhlednost - oleofóbní struktura proti otiskům prstů - lepší citlivost dotyku než u běžných 2,5D skel - vyrobeno přesně na míru daného telefonu - snadná instalace bez vzduchových bublin - velmi dobře se čistí - maximální ochrana displeje

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.