Fiskars 112160
Fiskars 112160

Fiskars 112160

Malé dvoučepelové nůžky na silné větve Fiskars SingleStep se skvěle hodí ke stříhání čerstvých větví do průmětu 35 mm. Držadla nůžek jsou vyrobená z lehkého polypropylenu. Nůžky mají hákovou střihací hlavu a dvoučepelovou konstrukci. Čepele nůžek jsou vyrobené z kalené oceli a potažené vrstvou snižující tření. Nůžky měří 49,5 cm a váží 0,95 kg. Tento výrobek je také známý pod označením 112160. Nůžky na silné větve SingleStep, dvoučepelové ( S )…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Fiskars 112160
Výrobce: Fiskars
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Vlastnosti

Multifunkční:
Ne

Popis produktu

Malé dvoučepelové nůžky na silné větve Fiskars SingleStep se skvěle hodí ke stříhání čerstvých větví do průmětu 35 mm. Držadla nůžek jsou vyrobená z lehkého polypropylenu. Nůžky mají hákovou střihací hlavu a dvoučepelovou konstrukci. Čepele nůžek jsou vyrobené z kalené oceli a potažené vrstvou snižující tření. Nůžky měří 49,5 cm a váží 0,95 kg. Tento výrobek je také známý pod označením 112160. Nůžky na silné větve SingleStep, dvoučepelové ( S ) L28 Fiskars 1001432 - Držadla jsou z lehkého polypropylenu - Střih čerstvých větví do průměru 35 mm - Materiál čepele je kalená ocel potažená vrstvou snižující tření - Háková střihací hlava, dvoučepelová konstrukce   Parametry: - Délka 500 mm - Hmotnost 1050 g - Střižný průměr 35 mm Zahradní dvoučepelové nůžky Fiskars Solid P32 jsou optimalizované pro rychlé stříhání tenčích větví. Velmi odolná provedení nůžek.Dvoučepelové nůžky:Obě čepele se zatlačují při střihu do dřeva. Ostrá čepel se míjí se spodní a vytváří hladký řez. Větev otlačená spodní čepelí odpadne. Dvoučepelové nůžky dovolují stříhat blízko kmenu. Sada s čepelí PTFE a šroubky pro zahradní nůžky PB8 (M) (položka č. 1020204) a zahradní nůžky PB8 (L) (položka č. 1020203).

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.